xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Søges: Outlook 2011 specialist
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


535

26
18. maj 2017 @ 10:18
Kaptajn

Til en kunde søger jeg en Outlook 2011 specialist, der kan reparere fejlen i "MS Outlook Deamon" som crasher programmet ved åbning. 

Kunden kører en Exchange 365 og har også problemer med synkroniseringen mellem klient og server, på serveren er der 1000+ mails i indbakken som ikke er på klienten.
Belliggende i Aarhus-området - kontakt mob. 31 79 90 01 el. a@a1it.dk

  1
0
  40

166

3
18. maj 2017 @ 14:19
Novice

Hej Andreas!

Har oplevet det i tidligere versioner af Outlook på Mac.

Slet MS Outlook Deamon

Afinstaller HELE Outlook-pakken (sørg for at fjerne pref og ALT ANDET)

Geninstaller - det har virket.

Mac siden 1985 - iMac 27"Late2014 i7 4GHz 32GB 3TBFusion, MBP15" i9-2018 32GB-1TB, iPad Pro 11" 256GB, iPhone 7 128GB