xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
S: MacBook Pro 13 late 2016
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


108

0
17. maj 2017 @ 12:00
Novice

MacBook Pro 13" late 2016. Købt d. 26/1-2017 i Bilka. Alt tilbehør og kvittering er med. Incl. Sleeve. Det er modellen uden touchbar. Mll42dk. Den er i perfekt stand og fungerer perfekt.

Brugt meget lidt.

Kanon lækker bærbar, men den opfylder Desvætre ikke mit behov



Kan sendes eller den kan afhentes med det samme


Befinder sig i 7500 Holstebro



  7
0
  48

108

0
17. maj 2017 @ 12:28
Novice

Glemte helt det vigtigste. Pris: 8800kr


4593

394
17. maj 2017 @ 13:03
FPU

Det er godt nok en kanon maskine, så du må da have nogle ret skrappe krav, siden den ikke opfylder dem. Må man spørge, hvor den falder igennem?

Spirituel Maskine

108

0
17. maj 2017 @ 13:08
Novice

Det må du. Jeg skal bruge en maskine med dedikeret grafikkort til et program hvor jeg laver mosaik billeder af havbunden taget med en sonar. Der kan den ikke helt følge med


4593

394
17. maj 2017 @ 15:13
FPU
Schmidt84 skrev:

Det må du. Jeg skal bruge en maskine med dedikeret grafikkort til et program hvor jeg laver mosaik billeder af havbunden taget med en sonar. Der kan den ikke helt følge med

Jamen, så kan det jo næsten ikke blive mere specifikt. Gætter også på, at softwaren er Windows-only, eller hvad? Det er jo den platform, som traditionelt har "hærget" ingeniør-fagene, i hvert fald indtil FPU'en i 486'erne begyndte at regne lidt til den ene side. ;0)

Spirituel Maskine

108

0
17. maj 2017 @ 15:46
Novice

Har smidt Windows på den for at se om det virkede ordenligt, men den kan Desværre ikke helt følge med


4593

394
17. maj 2017 @ 17:22
FPU
Schmidt84 skrev:

Har smidt Windows på den for at se om det virkede ordenligt, men den kan Desværre ikke helt følge med

Tjah, det emne dukker op af og til. For et par efterår siden, eller noget i den retning, var der en herinde, som var pisket til at købe en bærbar PC, fordi selv en "Windows-Mac" ikke kunne rigtigt sammen med teknisk skoles intrannet og specifik maritim software (skibskonstruktion) og såd'n. Hen ville ellers helst selv en bærbar Mac, men der var vist ikke noget at gøre. Det var ikke dig, var det?

Nå, men "vi" sidder da stadig på lydsoftware i det hørlige spektrum (musik), på den grafiske branche, og til dels video-branchen, mens kontor-segmentet (inkl. det offentlige) og tal-knækkere så kører Win. Der skal jo gerne være plads til begge platforme, men jeg formoder, at dem uden en Unix-kerne ikke er så glade for e-post lige nu. Pøj-pøj til alle dem.

Spirituel Maskine

108

0
17. maj 2017 @ 19:31
Novice

Det var ikke mig. Havde egenlig købt denne mac for at konen også skulle bruge den, men hun er mere til hendes ipad, så det er ikke nemt. Den er også for dyr bare at have til at stå