xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Tømning af papirkurv på Mac
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


825

10
11. maj 2017 @ 15:42
Veteran

Hejsa - jeg har slettet ca. 2 TB fra min Time Machine til min papirkurv, nu tager det en krig at få slettet filerne fra papirkurven, er der ikke noget man kan gøre for at slette disse filer hurtigt ?

  1
0
  19

4586

389
11. maj 2017 @ 16:11
FPU

Gætter på, at det er en ekstern 5400 rpm harddisk, og hvis der er tale om en hel masse små filer (f.eks. tekst) i stedet for nogle få store filer (f.eks. video), er der rigtigt mange steder, hvor der skal hakkes af i "Må overskrives" (en for hver fil), og på en (langsom) harddisk disk tager den slags tid i forhold til en SSD.

Er der yderligere valgt "Sikker tømning", tager det ekstra lang tid, for så skal samtlige sektorer også overskrives med nuller.

Du bør nok bide i det sure Apple og lade din Mac fortsætte til den bitre ende, for det er min erfaring, at der næsten altid opstår problemer, hvis man afbryder en tømning af papirkurven. I værste fald kan man kværne hele Finder's oversigt over disken, og så er der kun omformattering tilbage.

Spirituel Maskine