xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ios 10.3.1 batteri
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


108

0
24. april 2017 @ 21:10
Novice

Skal lige høre om jeg er den eneste med problemer på 10.3.1. siden jeg opdaterede kan min iPhone 7 slet ikke holde strøm. Den holder halvdelen af hvad den gjorde før. Min kone har en SE og den halter også på batteriet efter opdateringen. Har i andre problemer med at holde strøm ?

  12
0
  132

3580

34
24. april 2017 @ 21:30
Virtual Machine

Jeg har prøvet det samme, med iOS 5 og 6. Og jeg begyndte at ekspermentere med at slette apps for at se om det var en ændring iOS der fik en app til at flippe ud. Det var der så, og det var Skype og FB messenger. Slettede jeg dem, var problemet slut. Det tog MS over et år at rette på Skype og med FB messenger gik der vel en til to måneder. Så måske har du en app der ikke er blevet korrigeret ordentlig efter opdatering til iOS 10.3.1?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

108

0
25. april 2017 @ 06:02
Novice

Har også tænkt på om det kunne skyldes en app, men kan ikke se der er noget der stikker ud under batteri. Tror det er noget andet. Det kan være jeg skal have prøvet at nulstillet og gendanne 


3580

34
25. april 2017 @ 06:37
Virtual Machine

Under "batteri" viser ikke app efter hvor mange mili Ampere de apps suger, men i hvor lang tid de har være aktive både af dig, på lock screen og i baggrunden.

Så den app du bruger mest, kan godt bruge mindre batteri end den app der suger livet ud af dit batteri. 

Det var det Skype gjorde ved mig. Telefonen var faktisk hel varm, selvom dem blåt lå på bordet, og Skype fremstod heller ikke som en af de meste brugte apps på listen. Men problemet forsvandt da jeg slettede Skype, og MS har osse indrømmet, at den var gal med den app   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

108

0
25. april 2017 @ 06:46
Novice

OK jeg må lige se jeg venter til software opdatering eller om jeg får tid til at teste. Syntes det er et stort arbejde 😊 Det er bare mærkeligt, jeg har aldrig haft problemer før. 10.3.1 ødelagde lige det hele


186

5
25. april 2017 @ 09:41
Novice

Jeg kører med iOS 10.3.2 (beta) på min iPhone 7 Plus, og levetiden på batteriet er fuldt ud tilfreds. Måske Apple har fået rettet noget med iOS 10.3.2?   


108

0
25. april 2017 @ 09:48
Novice

Tror også jeg skal prøve at have den smidt på


383

4
25. april 2017 @ 10:19
Lærling

Hvad står der under batteri nederst? Er brug og standby tid den samme, så er der et eller andet der forhindrer telefonen i at gå i dvale. 

http://www.wfmynews2.com/entertainment/how-to-add-hours-of-battery-life-to-my-smartphone-column/430047829

Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

108

0
25. april 2017 @ 10:50
Novice

Brug og standby er ikke det samme. Den går fint i dvale


1263

36
25. april 2017 @ 14:35
Stormogul

Min 6S er også blevet ret strømsulten - måske efter 10.3.1

Skype ikke åben eller brugt, men på tlf

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

3580

34
25. april 2017 @ 21:51
Virtual Machine

Jeg ved godt at det er ret provo at skrive det her. Men man kunne bruge udelukkelsesmetoden :)

Men hvis man har problemer med sin fon - og masser af tid og tålmodighed - kunne man afinstallere alle downloadede apps indtil man har stock-apps tilbage, for at se om det blev bedre. Til sidst kunne man så lave en restore uden backup af telefonen uden at downloade apps for at se om det hjalp.  Hvis intet hjælper er det muligt at det er iOS den er gal med på den specifikke hardware i din telefon (ikke alle CPU'er og Displays er lavet af samme leverandør). Det kan måske osse være, at de har måske nok har ændret noget kode og mistet noget bagudkompatibilitet for at komme videre i teksten. Det kunne godt være nogle faktorer der dræner batterier :)

Konens telefon kunne være et oplagt offer for det forsøg - hun aner ikke hver der er sket :D

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

108

0
25. april 2017 @ 21:58
Novice

Ja men bare mærkeligt. Jeg har ikke installeret nye apps eller ændret brugsmønster. Bare opdateret. Har prøvet at nulstille og gendanne uden held. Magter ikke at skulle fejlfinde i flere dage. Overvejer at købe en Samsung s8 hvis problemet ikke snart bliver rettet


292

2
26. april 2017 @ 00:34
Juniormedlem

Når man opdatererer sker der ofte det at ios skal reindexere og genbygge nogle ting.


Derfor oplever man ofte at batteritiden opleves som kortere. Telefonen arbejder simpelthen mere i starten...

Dette _kan_ være en forklaring