xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
vassing er tilbage på hurtigere Macnyt
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1600

1
21. april 2017 @ 22:57
Suspenderet

Som I nok har bemærket, så har vassings dobbeltprofil aktivt boykottet Macnyt i månedsvis pga. ulideligt trættende, langsomme load tider på siden

Dette er nu rettet, og vassing er nu tilbage til lige dele glæde og forfærdelse på Macnyt.

Men sådan er det nu engang. Og nu med 1200 følgere på min radiostation: http://tunein.com/radio/Dance100com-s261338/

  34
0
  324

1600

1
21. april 2017 @ 23:12
Suspenderet

Og denne gang er vassing kommet for at blive her på Macnyt, fordi jeg kan bidrage med over ti års erfaring med Mac, iPhone og iPad til alle macnytteres glæde og fornøjelse....


708

3
22. april 2017 @ 07:49
Suspenderet

Det bliver bare SÅ godt. 

Du mener dial-up hastigheder ikke tiltrak dig? Når jeg bliver Statsmedister så vil jeg indføre en obligatorisk 56 kbit/s hastigheder 6 dage om ugen. Og ellers en vilkårlig dag i ugen hvor der er fuld knald på. 


53

0
22. april 2017 @ 08:16
Novice

who the hell is Vassing :-)


174

15
22. april 2017 @ 10:46
Suspenderet

Velkommen Morten, du er en stor hjælp for mig, når det gæller Mac-universet.


4586

389
22. april 2017 @ 11:59
FPU

PP, kan du ikke lige rejustere serverens cache-filer, så Macnyt opfører sig som i sidste uge?

;0)

Spirituel Maskine

1139

12
22. april 2017 @ 15:15
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

PP, kan du ikke lige rejustere serverens cache-filer, så Macnyt opfører sig som i sidste uge?

;0)

Altid rart at se folk med god humor 


3580

34
22. april 2017 @ 15:38
Virtual Machine

Hahaha

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

25

0
22. april 2017 @ 16:44
Let øvet

Åh gud...


1519

0
22. april 2017 @ 18:14
Suspenderet
peterandreasen skrev:

who the hell is Vassing :-)


Ja, hvem helvede er Vassing, et godt og solidt spørgsmål. De fleste du spørger herinde kalder ham en "Pain in the ass", eller "Fis nu af Hr. Vassing". Vassing er en mand der gerne bryder ind i en tråd og afsporer den så du til sidst ikke kan huske hvad hulen manden spurgte om.   


Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1641

24
23. april 2017 @ 08:27
Stormogul

+ 1

Once you go Mac - You'll never go back..!

53

0
23. april 2017 @ 09:06
Novice

Så med andre ord er Vassing forum-misbruger med for megen tid og for lidt fornuftigt at tage sig til :-)


174

15
23. april 2017 @ 11:01
Suspenderet

Men I læser åbenbart Morten's indlæg alligevel, siden I er så godt orienteret.

Og hvad blev der af de personerne, som ville boykotte Macnyt, p.g.a. Vassing?.



687

6
23. april 2017 @ 12:03
Veteran

Ok

jeg bygger alt i toffifee og løg

1263

36
23. april 2017 @ 12:44
Stormogul

Havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig i tråden, men: Der er alle steder mennesker, for hvem det er vigtigt at få opmærksomhed. Det lykkes for den kære Morten Vassing. Da jeg var lærer i folkeskolen, var der i alle klasser elever, som på den ene eller anden måde forsøgte at bringe sig i fokus. De havde alle brug for lidt kærlighed. Måske fik de den ikke hjemme, måske havde de ekstra stort behov. Jeg lærte med tiden at undlade at lade mig irritere over deres måde, og så i stedet forsøge at give dem lidt nærvær, opmærksomhed og kærlighed. Når det lykkedes var det fantastisk - de faldt helt til ro. Desværre har jeg ikke en opskrift, som garanteret virker. Prøv dig frem.

Hvorom alting er - giv dog manden en chance. Vassing hjælper af og til flere herinde. OK, han er "meget på" og kan virke forstyrrende. Men det er op til os selv, hvad vi vil lade os forstyrre af. Husk, at 80-90% af din irritation ikke stammer fra noget andre gør eller siger, men fra dig selv.

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

4586

389
23. april 2017 @ 14:44
FPU
Martin Ammentorp skrev:

Havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig i tråden, men: Der er alle steder mennesker, for hvem det er vigtigt at få opmærksomhed. Det lykkes for den kære Morten Vassing. Da jeg var lærer i folkeskolen, var der i alle klasser elever, som på den ene eller anden måde forsøgte at bringe sig i fokus. De havde alle brug for lidt kærlighed. Måske fik de den ikke hjemme, måske havde de ekstra stort behov. Jeg lærte med tiden at undlade at lade mig irritere over deres måde, og så i stedet forsøge at give dem lidt nærvær, opmærksomhed og kærlighed. Når det lykkedes var det fantastisk - de faldt helt til ro. Desværre har jeg ikke en opskrift, som garanteret virker. Prøv dig frem.

Hvorom alting er - giv dog manden en chance. Vassing hjælper af og til flere herinde. OK, han er "meget på" og kan virke forstyrrende. Men det er op til os selv, hvad vi vil lade os forstyrre af. Husk, at 80-90% af din irritation ikke stammer fra noget andre gør eller siger, men fra dig selv.

Donald Vassing?

(Undskyld Morten, men den var altså for oplagt. Pax).

Spirituel Maskine

174

15
23. april 2017 @ 15:02
Suspenderet
Peterdyr skrev:

Men I læser åbenbart Morten's indlæg alligevel, siden I er så godt orienteret.

Og hvad blev der af de personerne, som ville boykotte Macnyt, p.g.a. Vassing?.


Venligst svar på mit spørgsmål.

Giffi, Besærken, David Munch, Vinznt og ACM.


2322

0
23. april 2017 @ 15:07
ASCII jonglør

Hva' så, Vassing? Har du oprettet endnu en profil med navnet Peterdyr for at kunne indlægsonanere på egne indlæg via dine forskellige profiler?

Jeezzzz!!! 😂

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1600

1
23. april 2017 @ 15:24
Suspenderet

Peterdyr er en bruger siden juni 2014.

Han er også en kunde, jeg har fået via Macnyt, da jeg skiftede hans harddisk ud med en SSD i hans iMac i 2014 eller 2015...


1045

26
23. april 2017 @ 15:28
Stormogul

👍, til Stig Storm

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1600

1
23. april 2017 @ 15:41
Suspenderet

Så er triumviratet Giffi, Stig Storm og Beman igen samlet: Haters. Gonna. Hate.


1045

26
23. april 2017 @ 16:09
Stormogul
macxpert skrev:

Så er triumviratet Giffi, Stig Storm og Beman igen samlet: Haters. Gonna. Hate.

Jeg kommenterer social kompetence og intelligens -  ikke had, søde. Det er jo din formulering!

Et slags postulat uden indhold eller nuance - at blive ved i sin selvopfattelse af hvordan verden er skruvet sammen, uden at sige noget af betydning. Ligesom min seneste sætning 😘

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

174

15
23. april 2017 @ 16:16
Suspenderet

Som ny bruger, stiller jeg det spørgsmål :

Er Macnyt et sted hvor mac-brugerer hjælper hinanden eller bekriger hinanden?.

VH


1493

39
23. april 2017 @ 16:28
Stormogul
Peterdyr skrev:

Som ny bruger, stiller jeg det spørgsmål :

Er Macnyt et sted hvor mac-brugerer hjælper hinanden eller bekriger hinanden?.

VH

De hjælper hinanden. Men der er desværre enkelte der farer i flint, et hint vil være du kigger på folks profiler, så kan du se antallet af advarsler der, som brugeren du kigger på har fået. Så kan du selv konkludere hvem du måske ikke skal ligge så meget energi i kommentarer fra. Sådan gør jeg ialt fald.

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

8581

198
23. april 2017 @ 16:45
Poseidon
Peterdyr skrev:
Peterdyr skrev:

Men I læser åbenbart Morten's indlæg alligevel, siden I er så godt orienteret.

Og hvad blev der af de personerne, som ville boykotte Macnyt, p.g.a. Vassing?.


Venligst svar på mit spørgsmål.

Giffi, Besærken, David Munch, Vinznt og ACM.

Jeg har aldrig sagt jeg ville boykotte Macnyt, hverken pga. vassing eller af anden grund. Jeg har ikke engang kommenteret på denne tråd, og holder mig generelt fra vassings tråde fordi de altid ender i mudderkast og hans egoridt, og alligevel hiver du mig frem? Jeg aner ikke engang hvem du er, så enten kan du vidst kun være vassing selv, eller et individ med behov for at genere folk uden grund.


Peterdyr skrev:

Som ny bruger, stiller jeg det spørgsmål :

Er Macnyt et sted hvor mac-brugerer hjælper hinanden eller bekriger hinanden?.

VH

Ja det ser jo ud til at du selv kan svare på det spørgsmål nu.

Der var engang en Mac...

1891

183
PowerPalle (Administrator)
23. april 2017 @ 16:56
Stormogul

Så er tiden inde, hvor jeg må bryde ind i denne tråd (og andre, hvor det måtte være relevant).

Jeg må bede om kammertonen !!!

Det betyder, at vi kommunikerer med rimelighed overfor hinanden. Hvis dette ikke sker (uanset årsag) så må jeg "sætte min fod i jorden" og gøre brug af de virkemidler jeg har til min disposition.

God søndag til alle.

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1045

26
23. april 2017 @ 17:19
Stormogul
PowerPalle skrev:

Så er tiden inde, hvor jeg må bryde ind i denne tråd (og andre, hvor det måtte være relevant).

Jeg må bede om kammertonen !!!

Det betyder, at vi kommunikerer med rimelighed overfor hinanden. Hvis dette ikke sker (uanset årsag) så må jeg "sætte min fod i jorden" og gøre brug af de virkemidler jeg har til min disposition.

God søndag til alle.

/PP

God søndag til dig også, PP.

Her er vi ju ellers vant til at der er højt til loftet, uden pegefingre á la TDC-forum? Synes ikke kammertonen har tabt sporet, kun lidt gammeldags "drilleri". Måske tager jeg fejl?

Undrer mig også over at brugeren "Peterdyr" efterspørger kommentarer fra nogle brugere, heriblandt Munch, der ikke har kommenteret i denne tråd tidligere. Det er ju lidt svært at lade vær, men er samtidigt klar over at vi fodrer "troldet".

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

1891

183
PowerPalle (Administrator)
23. april 2017 @ 17:28
Stormogul

@Beman - det kan være svært at fortolke tekst skrevet af en persons hånd og læst af en anden persons øjne - der er basis for misforståelse men også forståelse - get my point?

Det eneste jeg beder om er, at vi holder en rimelig kammertone. Jeg går ikke efter enkeltepersoner; men gode værktøjer til at understøtte ens kommunikation i et forum som dette er brugen af Emoli's (Smileys).

...og jeg mener faktisk, at der er højt til loftet. Og jeg ser faktisk, at der er nogen der bliver halvskaldede af konstant at gnide imod selvsamme loft mens andre navigerer flot og nærmest gnidningsløst. De "halvskaldede", tja de er bekendt med konsekvensen.

Hov, nu skinner solen igen.

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2322

0
23. april 2017 @ 17:43
ASCII jonglør

Tak for din entré, PP; helt korrekt og bestemt OK. 

Over and out. 

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

321

4
23. april 2017 @ 17:57
Lærling

Ingen, som Vassing der kan sætte sindene i kog.

Sikker på han i dette øjeblik sidder og klasker sig på lårene af grin... -ditto her   


3580

34
23. april 2017 @ 18:15
Virtual Machine
Popsi skrev:

Ingen, som Vassing der kan sætte sindene i kog.

Sikker på han i dette øjeblik sidder og klasker sig på lårene af grin... -ditto her   

Jeg tror osse du har ret. Det her ser ud til at være et produkt af hans humor   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1600

1
23. april 2017 @ 18:24
Suspenderet

1891

183
PowerPalle (Administrator)
23. april 2017 @ 19:26
Stormogul

Provocateur; og det er ikke i orden.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1493

39
23. april 2017 @ 19:51
Stormogul

og macnyt er stadig hurtigt, hvilken dejlig dag det er idag :-D :-D 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1263

36
23. april 2017 @ 22:25
Stormogul
Rasmus Lauritsen skrev:

og macnyt er stadig hurtigt, hvilken dejlig dag det er idag :-D :-D 

Og snart kommer de lyse nætter 😊

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989