xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Holdningsbarometeret - kom gerne med din holdning (Afstemning)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Pay kommer til Danmark...
Kategori: Holdningsbarometeret - kom gerne med din holdning (Afstemning)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
12. april 2017 @ 10:23
Stormogul

Apple Pay er nået til mange lande udover USA's grænser, men hvornår kommer denne service til Danmark.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  7
0
  289

2322

0
12. april 2017 @ 10:50
ASCII jonglør

1. Apple Pay kommer aldrig til Danmark, da vi simpelthen er for lille en kundegruppe til at det nogensinde vil kunne betale sig...

...eller...

2. Apple Pay kommer meget snart til Danmark, da vi er et perfekt forsøgsprojekt....æhh, nåeh nej - Apple Pay er allerede søsat globalt.

Derfor kommer Apple Pay aldrig til Danmark.

(Ovenstående CBS/DJØF-argumentation er typisk og ukorrekt. Selvfølgelig kommer Apple Pay til Danmark. Om lidt.)

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

2322

0
12. april 2017 @ 10:52
ASCII jonglør

dp

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

186

5
12. april 2017 @ 13:53
Novice

Jeg tror ikke umiddelbart på at vi kommer til at se Apple Pay i Danmark - ikke de kommende år. Jeg tror på, at MobilePay vinder mere og mere succes.


1891

183
PowerPalle (Administrator)
12. april 2017 @ 14:13
Stormogul

Jeg tror, at MobilePay vil få stor konkurrence så snart de internationale spillere vælger, at fokusere på Danmark. Og dette lige gyldigt om MobilePay indgår nordiske alliancer. Er Danske Bank tunge nok til at modstå det internationale pres eller for den sags skyld indgå  store internationale alliancer - næppe. Det bliver en international spiller med et markant varemærke der kommer til at dominere blandt mange andre samtidige mindre spillere, herunder MobilePay.

Når det så er sagt så har MobilePay gjort det godt ind til videre på et marked uden væsentlige konkurrenter.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

678

26
12. april 2017 @ 18:10
Veteran

MobilePay klarer det jo ganske godt, især med køb på nettet. Nu har de jo så lige mistet aftalen med Dansk Supermarked, som har taget det mobiledankort ind i stedet, så det kan i mine øjne ramme mobilepay hårdt.

Men ingen tvivl om, at MobilePay er smart til at overfører penge mellem hinanden.. langt bedre end alle andre, også fordi næsten alle har det.


458

3
14. april 2017 @ 13:06
Seniormedlem
Vandermoses skrev:

MobilePay klarer det jo ganske godt, især med køb på nettet. Nu har de jo så lige mistet aftalen med Dansk Supermarked, som har taget det mobiledankort ind i stedet, så det kan i mine øjne ramme mobilepay hårdt.

Det kunne ganske rigtigt ramme MobilePay hårdt, men det kræver at de banker der er med i MobilePay-samarbejdet også lader deres kunder bruge det Mobile Dankort.

Du kan PT kun bruge Mobilt Dankort hvis du har Lån & Spar, Nykredit, Spar Nord, Sydbank, AL eller en af de banker der er medlem af Lokale Pengeinstitutter. Alt i alt husker jeg det som at der er 3.3 mio danskere der IKKE kan bruge Mobilt Dankort.

PT mangler der fx wallet-apps fra Jyske Bank, Nordea og Danske Bank.


Så Apple Pay kunne fint komme ind fra højre og æde sig ind på begge de to stridende parters markedsandele...


1014

0
14. april 2017 @ 18:41
Stormogul
Simon Tørnqvist skrev:

Du kan PT kun bruge Mobilt Dankort hvis du har Lån & Spar, Nykredit, Spar Nord, Sydbank, AL eller en af de banker der er medlem af Lokale Pengeinstitutter. Alt i alt husker jeg det som at der er 3.3 mio danskere der IKKE kan bruge Mobilt Dankort.

PT mangler der fx wallet-apps fra Jyske Bank, Nordea og Danske Bank.


"Det vil være muligt at få alle Dankort i din digitale tegnebog uanset hvilken bank du har."

CItat fra https://www.dankort.dk/Pages/FAQMobileKortholder.aspx