xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kan ikke eksportere fotos fra iPhone 5S
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


562

9
07. april 2017 @ 23:03
Kaptajn

Jeg opgraderede for nylig min 5S til 7`er . Jeg lod den nye "overtage" indholdet på min 5S`er via iTunes, men mine ca 1500 fotos på 5S ´eren kom aldrig ind på 7`eren. Jeg har siden forsøgt at importere de 1500 fotos til både Fotos og Aperture uden held. Jeg kan simpelthen ikke eksportere dem fra 5`eren. Er der andre muligheder?

  10
0
  129

227

5
08. april 2017 @ 00:13
Juniormedlem

Du bruger ikke iCloud Fotobibliotek?

Har du prøvet med programmet Billedoverførsel?



562

9
09. april 2017 @ 00:29
Kaptajn

Nej, jeg bruger ikke iCloud.. Har mine egne hard diske. 


Men det lykkedes til sidst at få mine fotos fra min 5S `er ind på min Mac via billedoverførsel. Nu skal jeg så se hvordan jeg får dem ind på min 7`er


4586

389
09. april 2017 @ 09:28
FPU
Ketilbjorn Jonsen skrev:

Nej, jeg bruger ikke iCloud.. Har mine egne hard diske. 


Men det lykkedes til sidst at få mine fotos fra min 5S `er ind på min Mac via billedoverførsel. Nu skal jeg så se hvordan jeg får dem ind på min 7`er

Lytter lige med her, da jeg seriøst overvejer at nedgradere fra 5s til 4S (lang historie, som jeg skipper her), og i den forbindelse skal jeg have alle nye fotos og videoer med "hjem" til den gamle telefon.

Alt andet lige burde du dog kunne lave en komplet iTunes- backup af din 5s'er og så "restore" den over på din 7'er; så følger hele kamerarullen med over.

Jeg tror ikke, at man kan bruge Billedfremviser til at flytte noget over på en iPhone, og det samme gælder sikkert både iPhoto og Fotos; iTunes er sikkert den eneste mulighed p.gr.a. Apple's politik omkring iDims-sikkerhed.

Spirituel Maskine

2185

44
09. april 2017 @ 10:22
ASCII jonglør

I min iTunes man jeg vælge hvor jeg vil hente mine billeder/video'er fra (Photos eller selv valgt mappe), når jeg sync'er med min(e) device(s).


562

9
09. april 2017 @ 17:26
Kaptajn

 Da jeg købte min iPhone 7 brugte jeg back up fra min 5S `er . MEN der kom ingen fotos med. Deraf hele miseren.


2185

44
09. april 2017 @ 18:42
ASCII jonglør

Du skriver jo at du har fået dine billeder over på din Mac - så kan du jo også derfra via iTunes synce dem videre over på din iPhone 7 - eller hvad er problemet ??


562

9
09. april 2017 @ 19:07
Kaptajn

Jeg bruger af princip ikke iCloud. Jeg har via billedoverførsel lagt ca 2.000,- fotos fra min iPhone 5S ind på min MacBookPro. De ligger i en mappe på skrivebordet. De ligger også i et  program der hedder Fotos, som jeg fandt i anledningen. Et program der åbenbart følger med i købet af en Mac. 

Hvordan får jeg så lagt disse 2.000 fotografier lagt ind på min iPhone 7? Jeg har forsøgt at eksportere fra Fotos, men det er ikke muligt at finde min iPhone 7 den vej. ITunes kan heller ikke overføre dem. 

Jeg kan naturligvis købe det program der hedder Photo Sync i App store men tænkte der muligvis findes en gratis måde?


2185

44
09. april 2017 @ 19:25
ASCII jonglør

227

5
09. april 2017 @ 22:16
Juniormedlem
Tonny Freimanis skrev:

Lytter lige med her, da jeg seriøst overvejer at nedgradere fra 5s til 4S (lang historie, som jeg skipper her), og i den forbindelse skal jeg have alle nye fotos og videoer med "hjem" til den gamle telefon.

Nu bliver jeg nysgerrig; hvordan kan en 4S'er være at foretrække frem for en 5S'er? Jeg har en 4S'er til at ligge som en slags nødtelefon, og den er viiirkelig langsom. Men som sagt, jeg spørger af nysgerrighed (går ud fra at det ikke er fordi den ikke kan være i brystlommen?;-))


4586

389
10. april 2017 @ 20:44
FPU

@ zemo1:

Den meget korte version er formfaktor (størrelsen på 4S er perfekt til mig), mit behov (stort set kun telefoni, tekstbeskeder og kamera), manglende plads (4S er 64 GB, 5s kun 32GB), bedre kamera i 4S (synes jeg), og meget bedre IOS (7 vs. 10), især omkring iMessage samt omkring låsesknap og -skærm.

Har ikke brug for alt det dér fancy stof, som de nye 'foner og IOS'er kan (bortset fra vandafvisning).

5s'eren har til gengæld en dejlig lang standby-tid, især med BT og WiFi slået fra, samt det bedre Lightning-stik, men det er småting, som jeg kan undvære.

Overvejer langsomt en 64 GB SE'er med IOS 9 eller til nøds den nye 128 GB SE'er med IOS 10, og indtil da tygger jeg lidt på, om jeg savner 4S'eren så meget, at den skal genbruges. Falder valget på den, skal mine nye fotos og videoer helst med "hjem", efter jeg flyttede hele kamerarullen over fra 4S til 5s. iCloud er no-go, og der er radiotavshed mellem IOS 10 og SnowLeo, så jeg kommer nok til at sætte en anden disk med 10.8 i min MBP for at gøre det, da USB-porten er for langsom til at trække både en ekstern boot-disk og telefonen på een gang (er prøvet).

Alene det, at jeg er nødt til at boote fra en ekstern eller tvunget til at opgradere OS X for at kunne BU'e en iDims med IOS 10, gør det til noget af et irritationsmoment. Kan ikke engang læse Apple's IOS 10 online-manual i SnowLeo, og den kan ikke engang hentes som PDF. I want simple because simple simply works. Ain't got that anymore, ain't I?

Spirituel Maskine