xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
V og S: iMac 27" Retina late 2015
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


708

3
05. april 2017 @ 12:11
Suspenderet

Hej,

Jeg ønsker ikke længere at være Mac-ejer og derfor sælger jeg min iMac 27" Retina fra late 2015 - 24GB ram - opgraderet fra 8GB - en intern 1TB 7200 RPM harddisk.

Har boks og diverse udstyr. Jeg laver en artikel på Guloggratis med billeder da der er noget med nogle ikke særligt vel kalkuleret forsøg på at sætte et Sabrent 4xUSB3 dingenot til.

Den er født med El Capitan og med opdateringen til 10.12.4 er alle de grafiske streger og problemer ikke stilstede længere på min iMac. 



  4
0
  40

30

3
05. april 2017 @ 14:25
Let øvet

Hej Allan,

Den lyder umiddelbart interessant. Har du en prisidé?

Mvh. Morten


708

3
05. april 2017 @ 16:57
Suspenderet
Morten Lillelund skrev:

Hej Allan,

Den lyder umiddelbart interessant. Har du en prisidé?

Mvh. Morten


hej, den kostede 12799,- uden moms og jeg har en idé om 9000,- inkl en Sabrent 4x USB3 port adapter + et nylig indkøbt Apple tastatur med et numerisk keypad. Plus et ekstern Sandberg CD/DVD drev da der ikke er optisk drev i denne model. Drevet er nylig indkøbt og har været pakket ud men jeg har kassen til drevet. Jeg skulle rippe nogle musik cd'er her omkring den 1./4.

Desuden er der standard Apple Magic Keyboard 2 og en Magic Mouse 2 med.

Jeg har været lidt uforsigtig til tider med USB3 portene på bagsiden og også headphone jack og der er derfor sådan nogle fumle forsøgs ridser på nogle USB porte og headphone jack. De sidder bag på maskinen og i et hedt øjeblik er der det ikke altid nemt at holde hovedet klart :)

Billeder kan jeg tage og vi kan snakke videre såfremt det er noget for dig.


    


708

3
06. april 2017 @ 06:35
Suspenderet
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Hej,

Jeg ønsker ikke længere at være Mac-ejer og derfor sælger jeg min iMac 27" Retina fra late 2015


Dårligste beslutning ever... den er ikke til salg. Jeg kiggede mig selv dybt i øjenene her i nat og må erkende at jeg er og forbliver Mac bruger og ikke en noget andet OS bruger. Jeg er også blevet for gammel til at skifte til noget andet.



4593

394
06. april 2017 @ 08:21
FPU
Allan Nyholm Nielsen skrev:
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Hej,

Jeg ønsker ikke længere at være Mac-ejer og derfor sælger jeg min iMac 27" Retina fra late 2015


Dårligste beslutning ever... den er ikke til salg. Jeg kiggede mig selv dybt i øjenene her i nat og må erkende at jeg er og forbliver Mac bruger og ikke en noget andet OS bruger. Jeg er også blevet for gammel til at skifte til noget andet.


Velkommen hjem. :-)

Spirituel Maskine