xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Udfald på Fullrate bredbånd?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


186

5
03. april 2017 @ 14:35
Novice

Hej, jeg oplever i perioder at der er konstante udfald på Fullrate bredbånd via kabel-stikket. Jeg har kontaktet dem flere gange, og hver gang mener de at en reset af routeren fikser problemet - hvilket ikke er tilfældet!

Forbindelsen kan være rigtig god i f.eks 2 måneder, og så oplever jeg konstante udfald i 3-4 dage. Det er så grelt at man ikke kan benytte nettet eller se film på Netflix - som jo streames.

Er der andre der har lignende oplevelser med Fullrate / eller andre udbydere?

  6
0
  290

2581

84
03. april 2017 @ 14:38
Bit kongen

Kabel som i kabel-TV?


Hvis det er tilfældet kan det være dine installationer i huset, typisk selve stikket i vægen, jeg havde samme problem med YouSee og det forsvand da stikket blev skiftet. 



186

5
03. april 2017 @ 14:48
Novice

Ja, gennem antennestikket. Men det lyder lidt underligt, at forbindelsen kører perfekt i længere tid, og får disse udfald i 3-4 dage. Det har jeg samlet oplevet 3 gange på 5 måneder. Men det må blive løsningen at få en tekniker fra Fullrate ud og kigge på stikket m.v, hvis problemet opstår igen. 


8581

198
03. april 2017 @ 15:26
Poseidon

Kører du maskinerne trådløst fra routeren, eller via kabel? Eftersom det er så periodisk, så kan du evt. overveje om der er noget elektrisk i nærheden som eventuelt forstyrrer routeren.

Der var engang en Mac...

186

5
03. april 2017 @ 15:43
Novice
David Munch skrev:

Kører du maskinerne trådløst fra routeren, eller via kabel? Eftersom det er så periodisk, så kan du evt. overveje om der er noget elektrisk i nærheden som eventuelt forstyrrer routeren.

Ja, jeg benytter kun trådløs forbindelse til mine enheder. Men, jeg har testet med kabel da udfaldet skete - hvilket gav samme problem.


2322

0
03. april 2017 @ 16:43
ASCII jonglør
xjyden skrev:

...gennem antennestikket. Men det lyder lidt underligt, at forbindelsen kører perfekt i længere tid, og får disse udfald i 3-4 dage. Det har jeg samlet oplevet 3 gange på 5 måneder. Men det må blive løsningen at få en tekniker fra Fullrate ud og kigge på stikket m.v, hvis problemet opstår igen. 

Havde samme problem med Fullrate for et par år siden, godt nok via telefonstikket. Jeg havde tre stk. teknikkerbesøg fra TDC, før de fandt frem til årsagen: løse forbindleser i et TDC-skab ca. 10 km borte. Disse løse forbindelser var iflg. den sidste tekniker opstået som følge af.....hold nu godt fast i nælderne.....et teknikerbesøg fra TDC i samme bemeldte installation. Kafka Lever!

Siden da har forbindelsen kørt uden problemer.

Ved ikke om dette kan hjælpe dig, men ihvertfald skal du bare klø på - hele vejen ned af ryggen på Fullrate og andre implicerede.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

186

5
03. april 2017 @ 17:17
Novice
Stig Storm skrev:

Havde samme problem med Fullrate for et par år siden, godt nok via telefonstikket. Jeg havde tre stk. teknikkerbesøg fra TDC, før de fandt frem til årsagen: løse forbindleser i et TDC-skab ca. 10 km borte. Disse løse forbindelser var iflg. den sidste tekniker opstået som følge af.....hold nu godt fast i nælderne.....et teknikerbesøg fra TDC i samme bemeldte installation. Kafka Lever!

Siden da har forbindelsen kørt uden problemer.

Ved ikke om dette kan hjælpe dig, men ihvertfald skal du bare klø på - hele vejen ned af ryggen på Fullrate og andre implicerede.

Ja, det giver meget godt mening! Jeg har ladet mig fortælle, at den er gal med en central ca. 15 km væk, men det mener Fullrate ikke er problemet .... hmm.