xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Samsung telefon vs. iCloud
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


353

1
31. marts 2017 @ 10:18
Lærling

Hej,

Jeg går seriøst og overvejer at lave det forbudte skifte fra iPhone til Samsung men der er et par forhindringer på vejen som jeg ikke umiddelbart kan se mig ud af - og i den forbindelse håber jeg på hjælp fra folket! :-)

1. Kan jeg bruge min iCloud kalender - som er delt med min kæreste og hendes iPhone? Kan det synkronisere?
2. Hvordan fungerer det med kontakter? De ligger jo også i iCloud og dermed på min Mac og iPad
3. iCloud mail virker vel som det plejer?

På forhånd tak! Det er sgu en jungle når man har haft iPhone siden 2007 :-) 

  5
0
  34

1425

21
31. marts 2017 @ 14:07
Stormogul
Casper Østergaard skrev:

Hej,

Jeg går seriøst og overvejer at lave det forbudte skifte fra iPhone til Samsung men der er et par forhindringer på vejen som jeg ikke umiddelbart kan se mig ud af - og i den forbindelse håber jeg på hjælp fra folket! :-)

1. Kan jeg bruge min iCloud kalender - som er delt med min kæreste og hendes iPhone? Kan det synkronisere?
2. Hvordan fungerer det med kontakter? De ligger jo også i iCloud og dermed på min Mac og iPad
3. iCloud mail virker vel som det plejer?

På forhånd tak! Det er sgu en jungle når man har haft iPhone siden 2007 :-) 

En hurtig google søgning viste, at der findes et program i Play butik der hedder Sync for iCloud. Det ser ud til at indeholde kontakter, mail og kalender. :)


353

1
02. april 2017 @ 19:26
Lærling

... og det besvarer ikke min problem stilling i forhold til hvordan jeg får den til at synkronisere sammen med en iPhone!

Jeg kender godt Google   


2581

84
02. april 2017 @ 20:20
Bit kongen
Casper Østergaard skrev:

... og det besvarer ikke min problem stilling i forhold til hvordan jeg får den til at synkronisere sammen med en iPhone!

Jeg kender godt Google   

Hvis der findes en App til en Samsung tlf. der hedder "Sync for iCloud" kan jeg ikke se hvad du forventer mere?

Den Smasung tlf. skal ikke synkronisere med en iPhone men med iCloud.




61

3
03. april 2017 @ 13:15
Novice

Den er fandeme også lækker, den nye Samsung. Jeg overvejer det også, hvis Apple ikke rammer noget tilsvarende - og gør det uden en pris på 10.000 kr. 

Jeg tænker, at du blot kan flytte dine kontakter over på en google-konto i stedet, og din kone og du kan jo dele en Google-kalender i stedet for en icloud-kalender. De kan også læses i iCal. 

I have Apple stuff...

1425

21
03. april 2017 @ 13:39
Stormogul
Casper Østergaard skrev:

... og det besvarer ikke min problem stilling i forhold til hvordan jeg får den til at synkronisere sammen med en iPhone!

Jeg kender godt Google   


Så må du undskylde, at jeg prøvede at hjælpe!!
Du kan jo så med fordel prøve et android forum i stedet for..