xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Humac thumbs up.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1663

46
30. marts 2017 @ 16:28
Stormogul

Hej igen. ville bare lige dele min oplevelse med Humac ( Kolding ) da mange af jer herinde er skeptiske overfor Humac.


Jeg indleverede min Macbook pro 2016 i lørdags ned i butikken med hvad jeg mente var dårligt tastatur da nogen af knapperne var mærkelig at trykke ned og en slet ik ville trykkes ned unden pres og så ikke klikkede når man pressede til, nå men han sagde nede i butikken af jeg skulle være forberedt på at det ville koste 500kr hvis det bare var støv for det dækkede garantien ikke og jeg tænke øv bøv hvis den allerede skulle koste mig 500kr nå men den røg ind og mandag fik jeg en sms om at der skulle reservedele til og de ville give besked når der var nyt, så allerede onsdag kom endnu en sms om at den nu var klar, det kalder jeg hurtig service.

Nå men det viste sig så at de har skiftet hele delen hvor tastaturet sidder, så der er kommet nyt batteri og alt muligt i den da det åbenbart var en fejl jeg oplevede med tasterne og den kom tilbage med pudset skærm hvilket faktisk gjorde at det lignede en helt ny computer for mig, hvis der ikke havde være klistermærker på låget så havde de sagtens kunne bilde mig ind at det var en helt ny :) nå men ville bare dele denne positive oplevelse med Humac ( Kolding )



Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  1
0
  107

4593

394
30. marts 2017 @ 20:16
FPU

Jer TROR, at Humac-kritikken herinde først og fremmest har været møntet på Humac inde på Å-bulle inde i Copetown, men fordi der KAN have været tale om en landsdækkende tendens, har vi gjort det til en vane at advare mod dem.

Desuden ligger de største anker nogen tid tilbage, og Humac kan jo (og burde have) have forbedret sig i mellemtiden.

Dejligt at høre en 100% positiv historie om en stor Mac-reparation; bor selv sådan cirka lige midt imellem Humac Odense og Humac Kolding, så efter din historie vil jeg ikke tøve med at lægge kursen vestover, hvis behovet skulle opstå.

Spirituel Maskine