xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Samsung DeX - Noget for Apple?
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


678

26
30. marts 2017 @ 13:24
Veteran

Nu kom Samsungs længe ventede S8 officielt igår, og det er selvfølgelig altid spændende at se hvilken vej det mobile marked bevæger sig i, og giver måske os Apple folk en lille forsmag på hvor vi er på vej henad.

En særlig ting bed jeg mærke i - Nemlig deres Samsung DeX, hvor det er muligt at sætte telefonen i en dock, og så er det muligt at bruge den som en computer på en større skærm.
Jeg kan se at der er blandede holdninger til det rundt på nettet, og jeg er enig i at det ikke kan erstatte computeren fuldstændig for dem der bruger lidt tungere programmer, men for os der mer eller mindre kun benytter de forudinstallerede programmer eller noget ligne, der synes jeg faktisk at det kan forsvarer en at bruge mange tusinde kroner på en ny telefon,  som kan bruges i stedet for en stationær/iMac.
Tager man i betragning, at Apple prøver at sælge iPad Pro'en som en erstatning for en computer, så synes jeg egentlig at en funktion som denne kan gøre at jeg stærkt vil overveje det når min Macbook Air på et tidspunkt stiller træskoene. 

Personligt håber jeg det er noget Apple vil kigge på i den nære fremtid. Hvad tænker i om det? Vil i kunne bruge det?
 

  3
0
  97

8581

198
30. marts 2017 @ 13:49
Poseidon

For mig er det ubrugeligt. Jeg kan ikke komme på ét eneste scenarie hvor jeg ville sætte min telefon op og bruge den, et sted hvor jeg ikke alligevel har en computer stående. Og stort set udover Safari og en smule tekstskrivning, så er der intet jeg laver på min computer som jeg også laver på min telefon, så der er ingen fordel i at have ting på telefonen. De få ting som jeg laver på min telefon, de bliver alligevel synkroniseret via skyen og er klar på computeren når jeg kommer frem. Og så vil den være langsommere, og du vil enten skulle bruge en dock eller slæbe samme rundt omkring og sætte op hver gang.

Der var engang en Mac...

3580

34
31. marts 2017 @ 10:09
Virtual Machine
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

281

0
01. april 2017 @ 23:47
Juniormedlem

Kan kun sige at det er en ok fed funktion hvis man bruger continiuum funktionen som er på min Lumia 950xl 

c:\> ls Bad command or filename c:\> ps Bad command or filename c:\> man Bad command or filename c:\> whoami Bad command or filename