xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
VoLTe på 3 DK net
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


2581

84
30. marts 2017 @ 12:05
Bit kongen

3 har fået åbnet for VoLTe på deres net til bl.a. iPhones fra version 6 og op der kører iOS 10.3.

Jeg kan registrere 4G til Tale og data så umiddelbart antager jeg at det virker (har ikke fået testet), men undrer mig over at der øverst i displayet stadigt står 4G, jeg havde forventet at telefonen på den ene eller anden måde ville vise at den kørte VoLTe.

Andre der har fået det sat op og kan fortælle om deres tlf. viser at den kører VoLTe? 



  9
0
  41

8581

198
30. marts 2017 @ 13:08
Poseidon

VoLTE er ikke er nyt netværk, det er 4G netværket det kører over.

Der var engang en Mac...

2581

84
30. marts 2017 @ 13:54
Bit kongen
David Munch skrev:

VoLTE er ikke er nyt netværk, det er 4G netværket det kører over.

Det er jeg klar over, men jeg havde stadigt forventet at telefonen, med et symbol eller lignende, ville vise at tale og data over 4G var aktivt.

Det fremgår f.eks. også tydeligt når tale over WiFi er aktivt.


8581

198
30. marts 2017 @ 14:08
Poseidon

Både Wifi og 4G ikonet er til for at indikere om du er forbundet til et netværk.

Hvis du kan slå LTE tale til i indstillinger, så er det aktivt. Hvis der skulle være et ikon til hver funktion som var aktiv, så ville hele skærmen jo være fyldt.   

Der var engang en Mac...

2581

84
30. marts 2017 @ 14:16
Bit kongen
David Munch skrev:

Hvis der skulle være et ikon til hver funktion som var aktiv, så ville hele skærmen jo være fyldt.   

Den er fyldt .. ;-)

Jeg giver mig ikke, jeg vil have noget der viser det er aktivt.

Hvis det her fortsætter køber jeg en android tlf. 


8581

198
30. marts 2017 @ 14:45
Poseidon

Du vil simpelthen købe en ny telefon, fordi du ikke har et specielt ikon på forsiden af din telefon som viser at du har aktiveret en specifik funktion i Indstillinger, som der reelt set ikke er nogen grund til at nogensinde at slå fra og derfor ikke engang behøver en indstilling? O_o

Der var engang en Mac...

1425

21
30. marts 2017 @ 15:08
Stormogul

Det er ikon på android, så du må jo bare skifte  


2185

44
30. marts 2017 @ 17:15
ASCII jonglør
Jesper Arning skrev:

3 har fået åbnet for VoLTe på deres net til bl.a. iPhones fra version 6 og op der kører iOS 10.3.

Jeg kan registrere 4G til Tale og data så umiddelbart antager jeg at det virker (har ikke fået testet), men undrer mig over at der øverst i displayet stadigt står 4G, jeg havde forventet at telefonen på den ene eller anden måde ville vise at den kørte VoLTe.

Andre der har fået det sat op og kan fortælle om deres tlf. viser at den kører VoLTe? 



Har fået VoLTE aktiveret specifikt hos 3 (ligesom med WiFi opkald skulle - eller som jeg skulle) ?? - jeg har bare en spinning rund ring ud for "Voice & Data"




2185

44
30. marts 2017 @ 17:38
ASCII jonglør
Rene Larsen skrev:
Jesper Arning skrev:

3 har fået åbnet for VoLTe på deres net til bl.a. iPhones fra version 6 og op der kører iOS 10.3.

Jeg kan registrere 4G til Tale og data så umiddelbart antager jeg at det virker (har ikke fået testet), men undrer mig over at der øverst i displayet stadigt står 4G, jeg havde forventet at telefonen på den ene eller anden måde ville vise at den kørte VoLTe.

Andre der har fået det sat op og kan fortælle om deres tlf. viser at den kører VoLTe? 



Har fået VoLTE aktiveret specifikt hos 3 (ligesom med WiFi opkald skulle - eller som jeg skulle) ?? - jeg har bare en spinning rund ring ud for "Voice & Data"



Jeg spare lige på mit egne spørgsmål...

Der skulle lige en genstart on min iPhone 6 til, og så var "Voice & Data" aktiveret.


2581

84
30. marts 2017 @ 22:15
Bit kongen
Rene Larsen skrev:
Jeg spare lige på mit egne spørgsmål...

Der skulle lige en genstart on min iPhone 6 til, og så var "Voice & Data" aktiveret.

Jeg tror 3 aktiverer VoLTe for deres kunder løbende, altså ikke for alle på en gang, det ville givetvis belaste deres net for meget at gøre det. 

Jeg havde også muligheden ca. en dag før det lykkedes at komme på.