xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Outlook 15.32 - Åbner Langsomt
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


72

0
17. marts 2017 @ 11:25
Novice

Hejsa

HVER gang jeg åbner mit Outlook 15.32 så hænger den de første 20-30 sekunder hvor man ser det "klassiske" loade ikon med musen.

Kører Office 365

Outlook er fuldt opdateret

Kører kablet 100/100mbit

Nogen som har en løsning på dette? 

  7
0
  27

3580

34
17. marts 2017 @ 14:52
Virtual Machine

Jeg ved ikke hvilket OS du køre, men prøv evt med rep af disktilladelser eller afinstaller og geninstaller outlook. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

881

6
17. marts 2017 @ 17:11
Veteran

Jeg kan desværre ikke undvære Officepakken, og har anvendt Office 365 i længere tid. Det er fedt at man altid har nyeste version, men det er godt nok skod, det der Office til Mac. 

Pludselig kommer der en opdatering og så kører det nogenlunde. Næste opdatering giver så det problem du har og alle andre også har, men meget periodisk. Du er ikke alene - men desværre sådan er det altså bare med Office til Mac. 

Jeg oplevede at Outlook pludselig kørte okay, da jeg for nogen tid siden skiftede til en ny harddisk og lavede en ren installation af samme OS (Yosemite). Men alle de øvrige programmer i Officepakken er og bliver noget skod mht. opstart. Det tager mega lang tid. Der er en "million-milliard" tråde om det på Microsofts hjemmeside. 

Officepakken er noget skod - desværre. 


71

1
17. marts 2017 @ 21:54
Novice

Det som I skriver her kan jeg slet ikke genkende. Jeg har officepakken fordi vi bruger den på jobbet. Og det kører rigtigt fornuftigt her. 

Har I SSD og tilstrækkeligt ram, bør der ikke være problemer. Mit grundlag er en 15MBP early 2011 og en 13MBP late 2011, hver med 16 GB ram og ssd.


356

12
puggaard (Skribent)
17. marts 2017 @ 23:10
Lærling

Jeg oplever det ikke da jeg ikke afslutter Outlook. Jeg vil gerne have besked når der kommer en mail, så hverken Mac'en eller Outlook er nogensinde lukket ned. Det er måske ikke den mest holdbare løsning - men så slipper man da for ventetid.

Jeg er i øvrigt desværre enig med de andre - MS Office til Mac er en joke, men dog desværre samtidig efter min mening det bedste valg (primært mail & regneark - word og powerpoint interesserer mig ikke) 


72

0
19. marts 2017 @ 09:56
Novice

Kører OS X 10.12.3

Har forsøgt at afinstallere og installere Office pakken igen uden held   


72

0
19. marts 2017 @ 09:57
Novice

Det er dælme op af bakke.

Findes er et godt alternativ til Outlook?


72

0
19. marts 2017 @ 09:58
Novice
Poul A skrev:

Det som I skriver her kan jeg slet ikke genkende. Jeg har officepakken fordi vi bruger den på jobbet. Og det kører rigtigt fornuftigt her. 

Har I SSD og tilstrækkeligt ram, bør der ikke være problemer. Mit grundlag er en 15MBP early 2011 og en 13MBP late 2011, hver med 16 GB ram og ssd.

Det er en helt ny MacBook Pro med SSD og 16GB RAM, så det er ikke der, der er noget galt.