xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iTunes på dansk efterlyses
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


174

15
27. februar 2017 @ 15:16
Suspenderet

Menuen i iTunes(nyeste udgave) er på engelsk, resten på dansk. 

Har læst mig frem til, at det kan have noget med mit abonnenent på Apple Music at gøre.

Kan det virkeligt passe?.

VH

  10
0
  137

2185

44
27. februar 2017 @ 17:09
ASCII jonglør

Hvilke sprog er dit macOS ??

iTunes og OS plejer at følges ad - så måske det 'bare' er dårlig oversættelse (eller manglende oversættelse).


456

0
27. februar 2017 @ 17:12
Seniormedlem

Hej Peterdyr


Jeg har selv haft apple Music på dansk iTunes.... så jeg tror du skal kigge andre steder... kører du nyeste danske macos sierra 10.12.3 ??

En Mac Mini er en for lidt

708

3
28. februar 2017 @ 09:44
Suspenderet

ITunes Store og Apple Music er noget andet.

Jeg oplever dette meget i mit skift mellem sprog - dansk og engelsk.

Min procedure er for at får det hele på dansk. Også Apple Music.

Indstil dit macOS til dansk. Log ud af iTunes Store. Eller omvendt.

Du bør nu sikre dig at dit macOS er på dansk og nu logger du så ind igen med dine oplysninger Apple Music og iTunes Store. Apple Music overskrifter og diverse er nu på dansk. 

Evt. genstart din Mac om du lyster.

til slut bør du se hvilket flag der er i nederst højre hjørne af iTunes Store forsiden - bare bladr ned. Er der et andet flag end det dansk. klik da på det og vælg Danmark. Du kan vælge og gøre dette punkt som noget af det første eller det sidste. Og så ellers køre hele rutinen igen.


174

15
28. februar 2017 @ 14:33
Suspenderet

Tak for Jeres repons, men det løste ikke mit problem.

VH


708

3
01. marts 2017 @ 11:14
Suspenderet
Peterdyr skrev:

Tak for Jeres repons, men det løste ikke mit problem.

VH

Så er dit resterende macOS på dansk men iTunes menuerne er udelukkende på engelsk? Og Apple Music og diverse er på dansk? Knapper som Butik, Bibliotek ? Det er jo bare en hjemmeside som behandler Apple Music og vil følge din præferencer i macOS.

Hvis du absolut ikke kan få iTunes til at åbne på dansk og det er det du ønsker så hent http://www.tj-hd.co.uk/en-gb/languageswitcher/

Vælg iTunes og sæt flueben i at programmet altid skal åbne på dansk. Derefter slet LanguageSwitcher eller behold det.


174

15
01. marts 2017 @ 14:05
Suspenderet

Tak for tippet Allan, har anvendt LanguageSwitcher. Programmet siger at mit iTunes kun er tilgængelig på engelsk!?!.

VH


1519

0
01. marts 2017 @ 19:36
Suspenderet
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

174

15
07. marts 2017 @ 14:53
Suspenderet

Tak for linket, har prøvet at hente iTunes(12.5.5) fra forskellige sider, men det kan jeg heller ikke engang.

VH


708

3
08. marts 2017 @ 13:01
Suspenderet
Peterdyr skrev:

Tak for linket, har prøvet at hente iTunes(12.5.5) fra forskellige sider, men det kan jeg heller ikke engang.

VH


Vil du være villig til at hente en tidligere version af iTunes for derefter at opgradere til den seneste?

https://secure-appldnld.apple.com/itunes12/031-31872-20150813-B2459290-41B7-11E5-A64D-900D11BA098F/iTunes12.2.2.dmg direkte link til version 12.2.2 fra Apple. Jeg er sikker på at når dit macOS mener at din iTunes bør opdateres så kan du det. 

Ellers kan jeg uploade den seneste iTunes til min droplr konto og du kan hente derfra. Eller jeg kan uploade den danske oversættelse "da.lproj" som du selv skal kopiere ind i iTunes programmet.


174

15
09. marts 2017 @ 14:16
Suspenderet

Hej Allan,

du er godt en ihærdig fyr. Brugte dit link til iTunes 12.2 og opdatere herefter til 12.5.5.

Og nu er det på dansk over hele linien. 1000-tak for din indsats.

Jeg er vist mere end een omgang bagud.

VH

Peter