xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Email i 100 vis
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


93

4
27. februar 2017 @ 12:55
Novice

Jeg er jo en mand af ældre dato, så jeg skriver en mail med rigtige bogstaver og ikke som i sms verdenen en masse forkortelser, så der går jo lidt længere tid, men alt imens jeg skriver min mail, så kommer der i min indbakke en kopi af min mail, og hver gang jeg har skrevet et ord så kommer der en ny mail nu med det sidste ord på ???

Jeg har nu lige fået lagt min gode gamle " EL CAPITAN " ind igen så jeg vil se om dette også forekommer her, eller om det ku er på Sierra at den gør det.

Er der nogen her der hved hvad der foregår.

Hej

  3
0
  31

8581

198
27. februar 2017 @ 13:03
Poseidon

Hvilket email-program bruger du?

Der var engang en Mac...

93

4
27. februar 2017 @ 14:18
Novice

Jeg bruger jo det almindelige Mail program, og jeg lagde mærke til, at nu her hvor jeg kører på den del af HDen der kører på " EL CAPITAN " så har jeg ikke dette lille problem men alså så kun på " Sierra ".

Hej


291

45
28. februar 2017 @ 11:06
Juniormedlem

Problemet skyldes formentlig, at din e-mailkonto står til at opbevare udkast på serveren, og at den IMAP-server, du benytter, ikke er 100% kompatibel med Mail (med fx Googles Gmail har jeg oplevet dette problem).

Hvis du ikke benytter dine udkast fra andre enheder, kan det let løses ved at åbne menuen Mail » Indstillinger… » Konti » Vælg din e-mailkonto i venstre side og tryk på Postkassehandlinger øverst i højre side. Her kan du så vælge at Udkast skal opbevares "På min Mac" i stedet.