xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Backup/eksport af iMessage tråd
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


303

1
25. februar 2017 @ 22:20
Lærling

Jeg har brug for at eksportere en iMessage tråd, men ikke fra den iPhone der er koblet til min Mac. Har googlet lidt, men synes ikke jeg kan finde en bulletproof løsning? Nogen derude der har prøvet det og ved hvordan det kan gøres?

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr
  5
0
  60

303

1
25. februar 2017 @ 22:40
Lærling

Hmmm, ændrede konto i iMessage på Mac'en, men den indlæser åbenbart ikke tidligere beskeder :-(

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr

708

3
26. februar 2017 @ 08:54
Suspenderet

Der er screenshotvejen på iOS(hjemmeknap og hvileknap samtidigt) og Print (CMD+P) funktionen på macOS i iMessage app eller også screenshot hele samtalen.


iMessage burde hente beskeder der er iMessage-beskeder pr. definition. SMS er en anden sag.


303

1
26. februar 2017 @ 20:28
Lærling

Screenshot metoden blev hurtigt forkastet :-) er endt med 11 siders historik    Brugte et gratis stykke software kaldet iBackup Viewer - det kunne udtrække det som text-fil.

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr

2

0
28. februar 2017 @ 15:52
Nyt medlem

- For en person der altid har benyttet screenshot metoden, var det fedt at høre der findes alternativer! Tror jeg tjekker programmet ud

Venlige hilsener "PerJ". Glad benytter af Mac 2011 bl.a. til arbejde på siden

708

3
01. marts 2017 @ 11:16
Suspenderet

Ja også tak for tip herfra - jeg har dog et andet program fra ecamm der gør det samme. Jeg ville ikke foreslå noget som koster penge da det får folk til at stejle så jeg foreslog bare det der lå lige for.