xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
2 styresystemer på samme HD
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


93

4
23. februar 2017 @ 17:00
Novice

Jeg sidder her med denne lille opgave og vil så lige høre om der er nogen her der bare er gode til det der med MAC.

Sagen er at jeg er træt af den nye SIERRA og derfor vil jeg gerne have den gamle EL CAPITAN lagt ind, alså så jeg har begge systemer at køre med, for så kan jeg stadig få gavn af mine lidt ældre programmer.

Hvor havner man henne hvis man prøver at genstarte computeren på fabriksindstillinger, vil den så starte på SIERRA eller EL CAPITAN da jeg købte den lå der EL CAPITAN på den det er mig selv der er far til den SIERRA der siden er lagt ind.

Jeg er fuldt ud klar over at jeg skal formatere min HD og have lavet ialt 2 partioner på den.så der bliver en HD til hver styresystem.

Hej

  3
0
  62

2581

84
23. februar 2017 @ 17:44
Bit kongen
Jens160251 skrev:

Jeg sidder her med denne lille opgave og vil så lige høre om der er nogen her der bare er gode til det der med MAC.

Sagen er at jeg er træt af den nye SIERRA og derfor vil jeg gerne have den gamle EL CAPITAN lagt ind, alså så jeg har begge systemer at køre med, for så kan jeg stadig få gavn af mine lidt ældre programmer.

Hvor havner man henne hvis man prøver at genstarte computeren på fabriksindstillinger, vil den så starte på SIERRA eller EL CAPITAN da jeg købte den lå der EL CAPITAN på den det er mig selv der er far til den SIERRA der siden er lagt ind.

Jeg er fuldt ud klar over at jeg skal formatere min HD og have lavet ialt 2 partioner på den.så der bliver en HD til hver styresystem.

Hej

Hvis du gendanner ender du med det sidste system der var installeret, det er det der ligger på din restore partition.

Nuj har jeg ikke tid til at forklare det i detaljer, men du skal ind i diskværktøj for at dele disken op i 2 og du skal IKKE nødvendigvis formetere drevet først. Prøv at google det.




93

4
23. februar 2017 @ 21:42
Novice

Hej Jesper

Jeg fik jo tørret sveden af panden og lagde hovedet i blød, og jeg fandt jo også ud af at jeg ikke skulle formatere HDen for at lave en partion, så det er iorden, men jeg kan ikke indstalere EL Capitan på den nye HD fordi jeg jo kører fra den gamle del, og jeg får ikke muligheden for at vælge en anden HD, så jeg vil slå et smut til Vejle i morgen og se om der er nogen der ligger inde med EL CAPITAN

Hej


2581

84
24. februar 2017 @ 10:31
Bit kongen

Du skal have det nye system på en USB nøgle eller dvd. Så starter du maskinen fra denne og vælger den nye partition at installere systemet på.