xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Hvad gør jeg med brugte 4S
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


136

2
14. februar 2017 @ 09:51
Novice

På jeres anbefaling har vi skiftet vore gamle men velholdte 4S ud med SE. Fint bytte til vores behov. Men hvad gør vi med de gamle 4S? 

På forhånd tak for gode råd

Hans

  8
0
  58

8581

198
14. februar 2017 @ 09:52
Poseidon

Sælger dem, bruger dem som reservetelefoner, bruger dem som dørstopper, bruger dem som TV/lyd remotes, bruger dem som kamera, bruger dem som pyntegenstande.

Der var engang en Mac...

4

0
14. februar 2017 @ 10:58
Nyt medlem

Du kan prøve http://www.maclab.dk


Kim


1519

0
14. februar 2017 @ 11:00
Suspenderet

Hans, jeg har lige købt en iPhone 5 med 16 Gb, den stod til 500 kroner på QX, jeg skal bruge den til vækkeur og kamera og sådan.. Problemet er nok at softwaren er outdated, min søn bruger en iPhone 4 og han må bare bruge det der er på telefonen, App Store har ikke rigtigt noget mere til 4'eren. Men altså, jeg foretrækker at finde en værdig arvtager hvis jeg ikke kan få ret meget for noget, der må være en knægt eller pige i din omgangskreds der kan bruge din telefon.....

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

2

0
14. februar 2017 @ 13:37
Nyt medlem

Da jeg gik fra iPhone 3 til 4S valgte jeg at gemme den førstnævnte. Det viste sig at være en god ide, da jeg nogle år efter fik min nye tlf ødelagt, og skulle vente et par uger på at modtage den nyeste model som lige var udkommet. I mellemtiden brugte jeg 3'eren. Den kunne godt nok ikke bruge de fleste apps men gud, jeg skulle bare kunne ringe/skrive og komme på safari, hvor FB og det hele virkede fint.

Beskæftiget med hjemmesiden taylorfinance.com

1519

0
14. februar 2017 @ 16:03
Suspenderet

Min søn siger at han gerne giver 300 kroner for den telefon.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

263

0
14. februar 2017 @ 17:22
Juniormedlem

Vores aflagte iPhones bruges som clock-radioer. Gider ikke bøvlet med at sælge forældet elektronik :-D 


204

1
14. februar 2017 @ 19:20
Juniormedlem

Hvor landet er du fra, mangler en til mit B&W anlæg

MVH Søren Larsen

463

0
14. februar 2017 @ 21:41
Seniormedlem
Hans Sode-Madsen skrev:

På jeres anbefaling har vi skiftet vore gamle men velholdte 4S ud med SE. Fint bytte til vores behov. Men hvad gør vi med de gamle 4S? 

Min gamle 4S ligger i skuffen som reserve hvis den nye bryder sammen - den har allerede været i brug en gang da min 6'er blev grillet under opladning. Første problem var. at det var lidt svært at ringe når ens telefon er brændt af, og Apple Store har ikke nogen e-mail adresse. Med en adapter til SIM-kortet fungerede den fint i de tre-fire dage der gik før en ny nåede frem.