xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
TOAST TITANIUM
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


93

4
11. februar 2017 @ 16:00
Novice

Hej

Jeg har sat syntes jeg selv en mindre formue i dette program " Toast Titanium ver. 15 " dvs. den ver. jeg har instaleret er ver. 15.1 det skulle jo være den rigtige når jeg kører med den nye SIERRA som styresystem, men programmet hænger som var det en Windows maskine jeg kører med, men det er alså en helt ny IMAC med 8 GB ram.

Er der nogen her i dette forum der har erfaring med hvad der skal til for at programmet kører.

Hej

  9
0
  98

1708

43
11. februar 2017 @ 16:17
Stormogul

Kort sagt: Det er et skod program. Mange har problemer med det. 

Har brugt version 10 og 12 som var uden problemer for mig, købte så version 15 og den fungere bare ikke.

Så jeg er på version 12 igen.

 Roxio Forum


93

4
11. februar 2017 @ 16:47
Novice

Hej Gorm det må jeg nok sige, det var da et svar der ikke kan misforståes, men hvad gør man så lige ???

Tror du det ville hjælpe hvis man lavede en " google oversættelse " til firmaet for man kan da ikke sende sådan noget skidt på markedet eller kan man ?? for der er jo penge i skidtet.


hej og god vind


2322

0
11. februar 2017 @ 16:55
ASCII jonglør

Kører fint med Toast Titanium version 7 på Yosemite - og det bliver jeg set i lyset af denne historie nok ved med. 

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1708

43
11. februar 2017 @ 17:21
Stormogul
Jens160251 skrev:

Hej Gorm det må jeg nok sige, det var da et svar der ikke kan misforståes, men hvad gør man så lige ???


Prøv at afinstalere det og slet alt roxio i dit ~/Library/Application Support bibliotek og alt com.roxio.* i ~/Library/Preferences

Genstart og så installer Toast igen.




93

4
12. februar 2017 @ 13:31
Novice

Hej Gorm

Jeg har brugt CLEAN MY MAC til at slette ALT hvad der bare kan komme i nærheden af TOAST men nej programmet vil ikke køre.jeg har så galt haft hovedet mod Jerusalem og den anden ende mod Betlehem anråbt ALLA hvad de ellers hedder alle sammen, men der er ikke noget der hjælper, så jeg vil nu ved hjælp af " Google " skrive en mail til guds eget land, det kunne jo være at deres nye præsident kan lægge et godt ord ind for mig.

Hej


1708

43
12. februar 2017 @ 15:30
Stormogul

Ja han kan sikkert lægge trump på.    


356

12
puggaard (Skribent)
12. februar 2017 @ 18:42
Lærling

Hej Jens,

Nu er det en del versionsnumre siden jeg brugte toast. Kan du evt forklare dit behov for det, og så kunne det være der fandtes gode alternativer vi kunne anbefale. 


166

3
13. februar 2017 @ 08:47
Novice

Jeg har brugt Toast hele tiden siden version 1, og har kun haft ganske få problemer.

Kører nu Toast Titanium 15.1 på 27" iMac (Retina 5K, Late 2014) 4 GHz i7 med Sierra.

Følg denne vejledning til afinstallering:

https://support.corel.com/hc/en-us/articles/216505587-How-to-uninstall-Toast-Titanium-and-all-associated-files

/kado

Mac siden 1985 - iMac 27"Late2014 i7 4GHz 32GB 3TBFusion, MBP15" i9-2018 32GB-1TB, iPad Pro 11" 256GB, iPhone 7 128GB

93

4
13. februar 2017 @ 11:04
Novice


Hej Sukado

Det lyder godt nok spændende at du kan få TOAST til at køre.

Men det link til sletning af TOAST det finder jeg aldrig ud af, derfor har jeg i stedet har sat nogle penge i Clean My Mac,

og den syntes jeg klarer tingene udemærket.

Når jeg ligger TOAST ind, så kører det bare, også når jeg starter programmet op er der stadig ingen problemer,

Men efter at jeg har foretaget et valg om hvad jeg nu vil lave, så går det galt og på den måde at de næste små 3 min sker der ikke andet end at jeg får at vide at programmet svarer ikke, men hvis man nu har lidt toldmodighed, så popper programmet alligevel op, og er man så lidt heldig så kan man få brændt den CD skive.

Siger det dig noget hvor problemet ligger.

hej