xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Alternativ til Apple Watch
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1425

21
10. februar 2017 @ 10:38
Stormogul

Hej med jer,

Jeg oplever helt vanvittig mange problemer med mit Apple Watch og har gjort det gennem en længere periode.

Nu er jeg nået der til, hvor jeg ikke gider nulstille det mere. Jeg sad så og kiggede på nogle brugte Apple Watch, da jeg egentlig ikke gider købe et sprit nyt igen.

Det slog mig dog lige, om det kunne være en mulighed at vælge et andet mærke. Har nogle af jer erfaringer med smartwatch til iPhone, som IKKE er Apple Watch?
Hører gerne hvad i bruger eller hælder mest til? :)

  12
0
  70

215

0
10. februar 2017 @ 11:48
Juniormedlem

nej, kun AW duer....hvilke problemer mon du oplever? Vi har to i vores familie, men de virker begge uden problemer, og hølder begge strøm i ca. 2 dage....

iPhone 2G, 3G, 3GS, 4, 5, 5s, 6s, X, 11 Pro, Macbook Pro 13", 2*iPad 4G. ATV4, 4*AW

1425

21
10. februar 2017 @ 11:53
Stormogul
Gelardi skrev:

nej, kun AW duer....hvilke problemer mon du oplever? Vi har to i vores familie, men de virker begge uden problemer, og hølder begge strøm i ca. 2 dage....


Jeg oplever at det sporadisk ikke modtager notifikationer. Nogle dage slet ikke, andre dage nogle ganske få, og nogle dage helt uden problemer. Jeg har nulstilelt et utal af gange uden det hjælper. Senest i går.
Da jeg skiftede til iPhone 7 (startet uden sikkerhedskopi) oplevede jeg ingen problemer i et godt stykke tid, men det gør jeg så nu, igen :(



1077

2
10. februar 2017 @ 12:32
Stormogul

Jeg har et Samsung Gear S3 - det spiller fint sammen med iPhone ift notifikationer, se hvem der ringer, styre musik osv. Og så er det noget kønnere end Apple Watch. Eneste problem er, at man i appen til telefonen, som styrer uret, ikke har mulighed for at købe apps, men kun installer de gratis programmer og urskiver der er tilgængelige.


3580

34
10. februar 2017 @ 14:06
Virtual Machine

Hvilken udgave af AW har du?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1425

21
10. februar 2017 @ 14:19
Stormogul
LarsMN skrev:

Jeg har et Samsung Gear S3 - det spiller fint sammen med iPhone ift notifikationer, se hvem der ringer, styre musik osv. Og så er det noget kønnere end Apple Watch. Eneste problem er, at man i appen til telefonen, som styrer uret, ikke har mulighed for at købe apps, men kun installer de gratis programmer og urskiver der er tilgængelige.

Det var lige sådan en beskrivelse jeg havde brug for :) Tak for det!
Jeg har godt kigget lidt efter Gear 3 Classic, og synes det virker interessant. Så jeg tror jeg vil søge lidt videre efter det, og så gå ud og få prøvet det i en forretning.

Er der nogen store ulemper ved det?




1425

21
10. februar 2017 @ 14:20
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Hvilken udgave af AW har du?


AW 1



3580

34
10. februar 2017 @ 14:52
Virtual Machine

Det var samme problem med samme model som jeg havde. 


Håber ikke ar Series 1+2 har samme problemer

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1425

21
10. februar 2017 @ 14:58
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Det var samme problem med samme model som jeg havde. 


Håber ikke ar Series 1+2 har samme problemer


Jeg har også fundet mange tilfælde på Google med det problem. Men det virker ikke til, at der er et fix :/



53

0
11. februar 2017 @ 08:18
Novice

En ulempe er at du kun kan se notifikationer og du kun kan se mails men du kan ikke respondere på dem - du kan slette den aktuelle besked eller du kan blokere for yderligere fra samme afsender, men jeg har begge urene og ja S3 Classic som jeg bruger er kønnere, men det er naturligvis en personlig præference. Jeg så meget gerne et rundt ur fra Apple a la Samsung. Pengene er klar :-))


1425

21
11. februar 2017 @ 08:39
Stormogul

Edit: læste forkert. 

Jeg har kun behov for at se notifikationer, har ikke brug for at svare på dem, så det gør faktisk ikke så meget :)


53

0
13. februar 2017 @ 08:15
Novice

Ok - Huawei watch 2 som antages at blive præsenteret på MWC tror jeg det hedder sidst på måneden kunne bestemt også været noget for dig - i så fald. :-))


1425

21
13. februar 2017 @ 08:30
Stormogul
peterandreasen skrev:

Huawei watch 2 


Det vil jeg prøve at holde lidt øje med