xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Flash update
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


118

1
09. februar 2017 @ 22:20
Novice

Jeg bliver altid nervøs når min mac beder mig installere eller afinstallere.
Jeg skulle ind på Yousee og lytte til musik for første gang med Sierra, og får så at vide at jeg skal opdatere Flash Player.

Jeg downloader og og prøver at installere, men får så en popop med at den ikke kan installeres. Jeg skal først hente en uninstaller på Adobe Labs hjemmeside, og det er så her jeg bliver nervøs. Jeg har hentet en dmg fil der hedder "uninstall_flash_player_oxx.dmg.

Kan jeg roligt køre den fil eller er jeg ude i noget snavs ? Noger der har oplevet noget lignende ?

-mvh. Tonny

  10
0
  91

2185

44
09. februar 2017 @ 22:53
ASCII jonglør

Jeg har så vidt jeg husker aldrig været nød til at afstallere først.

Gå ind på adobe.com og hent playeren fra deres hjemmeside - da det er det rigtige sted.

ALDRIG bare installere noget som bare popper op!!!


118

1
09. februar 2017 @ 23:12
Novice

Hmmm. opdagede lige at Yousee musik virker fint med Chrome. Det er Safari der siger den vil have opdateret Flash Player.


2185

44
09. februar 2017 @ 23:14
ASCII jonglør

Chrome kommer med sin egen flash, så den er normalt altid up-to-date


118

1
10. februar 2017 @ 07:23
Novice

Jeg har i meget lang tid brugt Chrome, men efter opdatering til Sierra syntes jeg at jeg ville prøve Safari af.
Mest fordi Safari gemmer min kodeord i Keychain. Kan man få Chrome til at gemme i Keychain ?



8581

198
10. februar 2017 @ 12:55
Poseidon
Tonny Larsen skrev:

Hmmm. opdagede lige at Yousee musik virker fint med Chrome. Det er Safari der siger den vil have opdateret Flash Player.

Apple er meget strikse med at man skal køre nyeste Flash versioner, eftersom der hele tiden findes nye huller i dens sikkerhed.

Der var engang en Mac...

118

1
10. februar 2017 @ 15:52
Novice

Hej David.
Så du mener ikke der sker noget ved at køre den uninstaller fra Adobe Labs og så installere den nye version.


2185

44
10. februar 2017 @ 17:21
ASCII jonglør

Jeg vil ikke som alm. bruger installere noget fra Adobe Labs, da det er kun beta software.

Hvad du bør installere er denne plugin: https://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/ - husk at vælge den rigtige til din browser.


118

1
10. februar 2017 @ 19:07
Novice

Det er præcis den jeg har downloaded, og så får jeg denne popop når jeg forsøger at installere.

se link


3580

34
10. februar 2017 @ 20:53
Virtual Machine

Den er god nok. Du skal af og til afinstallere den gamle flash før du kan installere den nye. Been there, done that. 

Hent og kør "uninstall_flash_player_oxx.dmg"

Hent og installer så derefter den nyeste Flash udgave.

Installer evt antivirussen ClamAV imens du afinstallerer og geninstallerer hvis du vil have lidt sjælefred :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

118

1
10. februar 2017 @ 21:15
Novice

Hvor svært kan det være    Mange tak.  Alt er i skønneste orden...