xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
SE eller 6s?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


136

2
04. februar 2017 @ 22:17
Novice
Min 4S skal på pension. Mit behov er begrænset (ingen mail på iPhone fx), men omfatter dog apps til DSB, flyselskaber, DR og andre nyttige og nødvendige tjenester. Jeg vakler mellem en SE eller en 6S, model 7 synes at være tæt på penge ud ad vinduet. Min streaming foregår via en iPod. Nogen gode råd -- på forhånd tak!
Hans
  7
0
  31

3580

34
05. februar 2017 @ 01:27
Virtual Machine
Bare den kører 64 bit vil du klaren dig fint vil jeg tro, fordi nogen har sladret at iOS 11 vil køre rent 64 bit, hvilket vil sige at 32 bit apps og hardware ikke længere vil fungere optimalt eller overhovedet
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1708

43
05. februar 2017 @ 06:45
Stormogul
Har lige skiftet konens 4S ud med en SE. Hun ville ikke have en der var større end 4S. Hun er rigtig tilfreds med den, og den er jo lige så hurtig som 6S. Har ikke 3D touch som 6S har.

8586

198
05. februar 2017 @ 08:48
Poseidon
Find ud af om du synes den større skærm på 6S er noget du gerne vil have, og vælg derefter ud fra det.
Der var engang en Mac...

8

0
05. februar 2017 @ 17:25
Nyt medlem

Jeg købte en 6'er, da den kom frem - skærmen var fed - men selve telefonen for stor for mig at have i lommen, så jeg endte med en SE efter ca. 8 mdr. og den er jeg rigtig glad for... Da jeg havde 6'eren brugte jeg nærmest ikke min iPad - den kom dog i brug igen, da jeg fik SE 😊

MacBook Pro Retina, 128 SSD; iPhone SE (2020) 64GB; AppleTv 4K 32GB; Macmini 256 GB SSD; iPad 6 GB

336

0
06. februar 2017 @ 10:39
Lærling

Min kone er lige skiftet fra 4S til 5SE og er mægtig tilfreds. 

Jeg kunne ikke selv leve med skærmen, fordi jeg er vænnet til en 7'er-størrelse, men for hende er det en revolution. Og SE'eren klarer alle apps helt fint. Rent ergonomisk er den også rarere at bruge, og jeg synes stadig 5-serien er den pæneste telefon, Apple har lavet.


136

2
06. februar 2017 @ 10:52
Novice

Tak for nyttige svar. Det kunne jo være, at nogle derude havde dårlige erfaringer med billigudgaven SE. Jeg køber nu en SE, der opfylder mine behov, og sparer et par 1000. 

Hans


8586

198
06. februar 2017 @ 11:30
Poseidon

Nej SE'eren er der vidst kun positive ord at sige omkring. Hurtig som en 6S, pæn som den pæneste på markedet, og kan være i en lomme.

Der var engang en Mac...