xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ældre Mac software og OS bortgives
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


7

0
04. februar 2017 @ 13:05
Nyt medlem
Hej,

Er der nogen som er interesseret i ældre software til Mac?

ï Mac OS9
ï Mac OS X Tiger 10.4
ï Mac OS X 10.2
ï Mac OS X 10.5
ï AppleWorks 6
ï iLife '09
ï iLife '11
ï iWork '05
ï iLife '05
ï .mac '04
ï Office:Mac 2008, Home&Student edition

/Lars
  11
0
  33

8581

198
04. februar 2017 @ 13:06
Poseidon
Thumbs up.
Der var engang en Mac...

3580

34
04. februar 2017 @ 15:58
Virtual Machine
Det er rigtig god stil det der
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4586

389
04. februar 2017 @ 19:26
FPU
Hm. Siden ingen andre har slået til endnu, vil jeg da gerne.

Jeg noget gammelt hardware, som nok ku' gøre brug af (noget) af det. Hvor befinder det sig?
Spirituel Maskine

7

0
11. februar 2017 @ 07:08
Nyt medlem

Hej Tonny,


Jeg befinder med på sydsjælland ved Haslev.


/Lars


4586

389
11. februar 2017 @ 08:39
FPU

Kan du sende det til Vestfyn med en eller anden form for Tack-and-Trace? Modtager betaler.


Jeg har godt nok kun den døende Swipp, ikke MobilePay, men jeg har også PayPal.

Spirituel Maskine

7

0
12. februar 2017 @ 12:08
Nyt medlem

Hej Tonny,


Jeg har nu pakket det sammen og vejet det. Der er lige under 5 kg.

Så med PostNord koster det enten 60 kr. med afhening på posthus/pakkeboks eller 80 kr. med levering til døren.

Du vælger selv. Jeg har også Swipp, så du kan bare overføre pengene til 30 37 34 04.

/Lars


4586

389
12. februar 2017 @ 12:51
FPU

Hej Lars.

60 Kr. med afhentning på posthus er fint.


Prøver om jeg kan (finde ud af) at overføre pengene til dig med det samme. Sender også en SMS med adresseoplysninger.

Tonny

Edit: Der meldes om fejl i min Swipp-app, når jeg taster PIN-koden.

Kigger på det i aften.

Spirituel Maskine

7

0
13. februar 2017 @ 07:02
Nyt medlem

Hej Tonny,


Hvis du ikke kan få Swipp til at fungere, kunne en nem løsning være at du køber pakkeportoen online og sender mig den betalte adresselabel, så jeg kan printe den ud.


/Lars


4586

389
13. februar 2017 @ 09:24
FPU

O-kay, det var så første gang i mit liv, jeg følte mig som IT-olding, for den metode har jeg aldrig hørt om før, ;0)

Det må jeg lige nærstudere senere på dagen.

Lige nu er jeg på vej ud i kulden for at skove, mens frosten stadig er i jorden.

/Tonny

P.S. Har du ikke PayPal?

P.P.S. App'en Mobilporto sælger ikke porto til ting over 2000 g, men man kan fra PostNord's hjemmeside. Hvis du mailer dine kontaktoplysninger til mig til tfreimanis [snabel-alfa] yahoo.com, køber jeg en porto til 60,- Kr. med dig som afsender og mig som modtager og mailer den til dig.

Og tak for tippet. Later...

/T.


Spirituel Maskine

8581

198
13. februar 2017 @ 09:32
Poseidon

Du kan på www.dba.dk/fragt bestille en GLS label til 49,- for op til 5 kg. Kræver bare du har en åben annonce på dba, men såfremt du ikke har det, kan du jo bare lave en annonce hvor du søger 12 ubrugte lyserøde elefanter, og så lader den dig lave labelen (Sørg dog for ikke at have telefonnummer stående i din DBA profil, da du ellers nok vil få nogle sjove opkald..  ). Labelen kan derefter gemmes som PDF og sende den per email til Lars.

Der var engang en Mac...

4586

389
13. februar 2017 @ 20:19
FPU
David Munch skrev:

Du kan på www.dba.dk/fragt bestille en GLS label til 49,- for op til 5 kg. Kræver bare du har en åben annonce på dba, men såfremt du ikke har det, kan du jo bare lave en annonce hvor du søger 12 ubrugte lyserøde elefanter, og så lader den dig lave labelen (Sørg dog for ikke at have telefonnummer stående i din DBA profil, da du ellers nok vil få nogle sjove opkald..  ). Labelen kan derefter gemmes som PDF og sende den per email til Lars.

Tak for tippet med dba. Ku' faktisk godt bruge 12 elefanter for tiden; der ligger en 10 meter lang poppel-stamme med en diameter på knap en meter hen over en bæk. Den stamme skal før eller siden trækkes helt op på land, så jeg kan komme i gang med at skære den. Fanternes farve betyder så ikke så meget i den sammenhæng, men det ender nok med en kran i stedet for.   

Spirituel Maskine