xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Overføre iTunes indhold fra gl. til ny HD
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


881

6
02. februar 2017 @ 17:18
Veteran
Hej,

Jeg kan bare ikke gennemskue, hvordan jeg hive mit musik mv. ind i en ny frisk iTunes, efter skift af HD på min MBP.

Jeg har en backup af den gamle harddisk.
  3
0
  24

3580

34
02. februar 2017 @ 17:55
Virtual Machine
Dirla skrev: Hej,

Jeg kan bare ikke gennemskue, hvordan jeg hive mit musik mv. ind i en ny frisk iTunes, efter skift af HD på min MBP.

Jeg har en backup af den gamle hd



Hvor ligger den back up henne?


---


Det nemmeste ville være at starte op fra den gamle hd og så starte din gamle itunes så du kan se dit musik deri.

Så marker alt dit musik i itunes og drab n drop al musik derfra over på en usb pind.

Derefter start op på den nye hd, åbn itunes og drag n drop al musik fra usb pinden direkte over i itunes vinduet.


----



Du kan osse se i itunes på den nye hd hvor den vil ligge musikken, og så gå ad samme sti på den gl hd og find dem der. Og så ellers åbn itunes og drag n drop filerne fra den folder direkte over i itunes.
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

0
02. februar 2017 @ 18:41
Stormogul
Kopier bare itunes biblioteket over manuelt i finder og hold alt-tasten nede næste gang du starter itunes. Så vil den spørge efter placering af biblioteket.

881

6
02. februar 2017 @ 18:48
Veteran
Signifikant skrev: Kopier bare itunes biblioteket over manuelt i finder og hold alt-tasten nede næste gang du starter itunes. Så vil den spørge efter placering af biblioteket.


Super! Tusind tak, tænkte nok der var en lettere måde end alverdens vejledninger.

Case closed