xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Music og Sonos
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)


280

1
26. januar 2017 @ 18:00
Juniormedlem
Hej

Jeg har investeret i noget Sonos og er allerede bruger af Apple Music. Jeg har brug for hjælp til at få mine spillelister ind i Sonos, Apple Music er inde som streaming-tjeneste, men spillelisterne kan jeg ikke får over. Jeg tænker at det er i Apple Music at løsningen skal findes, men hvordan?

Jeg tror jeg har downloadet mine spillelister, kan jeg unloade dem så de kan ses eller hur?

VH
Charlotte
  6
0
  620

1833

0
26. januar 2017 @ 20:09
Stormogul
Har Sonos, men ikke Apple Music. Men spotify playlister dukker automatisk op i sonos. Spotify har også så man kan afspille direkte til Sonos fra deres egne apps, uden om Sonos app'en, hvilket er dejligt, men det er et sidespring.

Men hvis playlister ikke automatisk er med, så må det enten være fordi Apple Music ikke under synkronisering af dem eller at integrationen med Sonos ikke understøtter det. Men jeg ville tjekke en ekstra gang om ikke de skulle være i Sonos App'en under Apple music. Sonos App'en kan være forvirrende at finde rundt i og da den understøtter flere services, er der også flere steder med playlister.

11

0
26. januar 2017 @ 22:44
Nyt medlem
Bruger Sonos og Apple Music.

Mine playlister kommer fint med over.

Jeg finder mine ved at vælge Apple Music i kildelisten, derefter vælge 'My Music' og så 'Playlists'. Så burde du kunne se dine Apple Music playlister.

Når jeg laver en ny playlist, så dukker de hurtigt op i den liste.

Disse playlister dukker IKKE op i 'Sonos Playlists'. Du finder dem kun inde i Apple Music delen.

Når du er inde i en Apple Music playlist kan du vælge de tre prikker øverst til højre (...). Der får du en menu, hvor du kan vælge at tilføje din Apple Music playlist til Sonos, enten som favorite eller som playliste.

Håber, at det virker.

Claus

280

1
27. januar 2017 @ 20:55
Juniormedlem
Kære Claus

Tak for et nemt forståeligt svar, men det virker stadig ikke for mig :-( Når jeg vælger min musik under Apple Musik og så trykker spillelister siger den at min bibliotek ikke er tilgængeligt i øjeblikket og prøv igen senere...

Jeg kan få mine lister med over fra yousee musik som jeg har via min arbejdstelefon. Nåpr jeg trykker på de 3 prikker kommer sonos ikke som en mulighed.

Har du andre gode bud?

VH
Charlotte

292

2
27. januar 2017 @ 22:24
Juniormedlem
Charlotte Frese skrev: Kære Claus

Tak for et nemt forståeligt svar, men det virker stadig ikke for mig :-( Når jeg vælger min musik under Apple Musik og så trykker spillelister siger den at min bibliotek ikke er tilgængeligt i øjeblikket og prøv igen senere...

Jeg kan få mine lister med over fra yousee musik som jeg har via min arbejdstelefon. Nåpr jeg trykker på de 3 prikker kommer sonos ikke som en mulighed.

Har du andre gode bud?

VH
Charlotte


bruger du icloud musik bibliotek? Det er vis et krav!?!?

280

1
27. januar 2017 @ 22:33
Juniormedlem
Så lykkedes det, jeg skulle godkende kontoen igen, så virkede det. tak til alle for hjælpsomme svar :-)

11

0
28. januar 2017 @ 09:53
Nyt medlem
Dejligt at det lykkedes! Så er det bare om at skrue op :-)