xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Batteri til MacBook Pro 13" medio 2009
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


116

0
25. januar 2017 @ 16:56
Novice
Under "energibesparelse" står der, at mit batteri skal til service.

Jeg går ud fra, at det betyder at det skal skiftes ud - da det også aflader rimeligt hurtigt = max 1-2 timer brug efter at være opladet til 100%.

Jeg har set, at man kan købe nye på nettet og så selv skifte det ud, hvilket jeg tænker at jeg nok kan (har selv skiftet HD -> SSD).

Men hvor skal man købe det henne, der er jo mange udbydere, men er her nogen der kan anbefale et bestemt mærke/firma?

/Niels
  4
0
  13

4586

390
25. januar 2017 @ 20:45
FPU
Har ikke selv handlet der, men når emnet lejlighedsvis dukker op, er batteribyen.dk et af stederne, der peges på.

Det er ikke S≈ længe siden, at der var en lignende tråd herinde, så prøv at gå en måneds tid tilbage og se, om den ikke dukker op; her var der vist et par andre forslag.

Go' jagt.
Spirituel Maskine

116

0
25. januar 2017 @ 20:47
Novice
Tonny Freimanis skrev: Har ikke selv handlet der, men når emnet lejlighedsvis dukker op, er batteribyen.dk et af stederne, der peges på.

Det er ikke S≈ længe siden, at der var en lignende tråd herinde, så prøv at gå en måneds tid tilbage og se, om den ikke dukker op; her var der vist et par andre forslag.

Go' jagt.


Jeg takker og kigger...

/Niels

210

0
25. januar 2017 @ 20:53
Suspenderet
Emnet har jævnlig været oppe på MN.
Se her ang udskiftning af batteri. Ret nemt. Der er vist et par tre-vingede-mærkelige skruer, der kræver specielskruetrækker.
Link:
https://www.ifixit.com/Guide/MacBook+Pro+13-Inch+Unibody+Mid+2009+Battery+Replacement/1332

Har købt batterier til forskellige macbooks hos forskellige danske firmaer. Uorginale/kompatible med blandede erfaringer. "Originale" og dyrere med bedre erfaringer. Såøhh... jo dyrere, jo bedre batterier.

881

6
25. januar 2017 @ 22:34
Veteran
Jeg har godt nok kun købt Èt til en MBP 2009, men det har fungeret rigtig fint med batt.tid.

Købt her: www.datamarked.dk