xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Safari driller!
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


26

0
19. januar 2017 @ 18:12
Let øvet
Siden jeg opgraderede til Sierra 10.12.1 har mit ellers så stabile Safari ikke været helt sig selv. Når jeg logger på Netbank, eller på DR TV etc, får jeg en meddelelse om, at Safari ikke kan genkende det pågældende certificat. Jeg har ikke skiftet certificater i årevis, så hvorfor mon det sker? Det sker ikke hvis jeg bruger Firefox!
mvh
  4
0
  23

535

26
19. januar 2017 @ 18:32
Kaptajn
Følg denne guide, det afhjalp mit fuldstændige identiske problem i morges: "delete CRL and OCSP Cache".

708

3
19. januar 2017 @ 18:32
Suspenderet
Havde samme problem med certifikat fra GlobalSign på dr.dk

downol.dr.dk
havde problemer med udløbet certifikat. Jeg har deaktiveret GlobalSign certifikatet for dr.dk og har skrevet en tekst til DR om problemet. Det er vist et håndbold link der volder siden problemer.

Dette link er det som viser sig når man vælger at deaktivere GlobalSign for dr.dk

https://downol.dr.dk/download/Forside/2016/drdk/haandbold/300overblikn/index.aframe


Ingen svar fra DR.

Firefox fungerer også 100% for mig på dr.dk selv før jeg gik amokka.

Jeg har ikke oplevet at DR TV eller min netbank gav mig problemer.

Det skal siges at jeg sidenhen (tidligere i dag) har fjernet mit deaktiveret dr.dk certifikat fra Hovednøglering. Dr.dk er ret stille nu uden tegn på certifikat problemer.

Og jeg så lige Andreas' link som jeg også benyttede mig af via en artikel på Version2 da der tidligere har været problemer med GlobalSign. Tak for påmindelsen. Det er nok det som har afhjulpet problemet og ikke alt det andet gibberish jeg fyrede af.

1638

45
19. januar 2017 @ 18:47
Stormogul
Jeg kan ikke få danskespil.dk til at virke. så kan ikke købe lotto men så spare jeg self også de penge, men er skide træls så må bruge Chrome hvergang jeg lotter.
Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

26

0
30. januar 2017 @ 15:02
Let øvet
Tak! Nu virker det igen.