xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
har brug for råd/info ang. clean install af osx
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


0

0
19. januar 2017 @ 12:08
Nyt medlem
Hej macryttere..

Jeg har i et stykke tid overvejet at lave en clean install af sierra.

Jeg er tilmeldt beta opdateringerne pt. Det vil jeg ikke fremover.

Det jeg tænker er at når jeg har lavet en clean install og skal have alle mine programmer og dokumenter tilbage fra en sikkerhedkopi,
er jeg så ikke tilbage til der hvor jeg startede ?

Jeg mener får jeg ikke nøjagtig det samme system osv. som inden jeg lavede clean install ??

Den vil vel hive ALT ind igen fra kopien... Eller tager jeg fejl...

Hvis jeg tager fejl er der så en god vejledning til hvordan man går det bedst og husker alt.

Håber meget at i kan hjælpe og vejlede mig
  8
0
  37

8586

198
19. januar 2017 @ 13:03
Poseidon
Korrekt. Hvis du vil starte fra bunden af, så skal du reinstallere det hele manuelt.

Men så længe det ikke er systemfiler eller programmer du hiver ind fra backupen, så kan du sagtens gøre det.
Der var engang en Mac...

0

0
19. januar 2017 @ 13:09
Nyt medlem
David Munch skrev: Korrekt. Hvis du vil starte fra bunden af, så skal du reinstallere det hele manuelt.

Men så længe det ikke er systemfiler eller programmer du hiver ind fra backupen, så kan du sagtens gøre det.


ok takker for hurtigt svar

0

0
19. januar 2017 @ 13:10
Nyt medlem
Men kan jeg installere sierra igen for at komme ud af beta... eller hvad skal jeg gøre for at komme ud af det

1326

0
19. januar 2017 @ 13:22
Stormogul
strate skrev: Men kan jeg installere sierra igen for at komme ud af beta... eller hvad skal jeg gøre for at komme ud af det


Hvis du pt. er på 10.12.3 beta, så kan du evt. bare vente til den endelige version kommer og så derefter slå betaopdateringer fra i Systemindstillinger.

708

3
19. januar 2017 @ 15:09
Suspenderet
Det med beta kan vist slås fra med den konto du benyttede i sin tid til at køre beta ind med(App Store konto?):

beta.apple.com

edit: linket herover er til Apples beta seed program. Vær ikke bange for at klikke. Der er dog vist ingen dansk-sproget afdeling for den pågældende web url.

Du bør logge ind og deaktivere dit macOS beta program. Vend endelig tilbage med en meddelelse om hvorvidt det er lykkedes for dig at melde dig ud af beta programmet.

1326

0
19. januar 2017 @ 15:58
Stormogul
Som nævnt, er der et punkt i Systemindstillinger > App Store vedr. betaopdateringer.

708

3
19. januar 2017 @ 16:07
Suspenderet
Det var skam ikke for at forpeste tråden, at jeg skrev mit indlæg, JLL.

Måske var det dog lige at gøre det ekstra træls at jeg skrev det jeg gjorde. Jeg er dog optimistisk vedr. 2017

0

0
19. januar 2017 @ 19:06
Nyt medlem
Allan Nyholm Nielsen skrev: Det med beta kan vist slås fra med den konto du benyttede i sin tid til at køre beta ind med(App Store konto?):

beta.apple.com

edit: linket herover er til Apples beta seed program. Vær ikke bange for at klikke. Der er dog vist ingen dansk-sproget afdeling for den pågældende web url.

Du bør logge ind og deaktivere dit macOS beta program. Vend endelig tilbage med en meddelelse om hvorvidt det er lykkedes for dig at melde dig ud af beta programmet.



takker har jeg ikke kunne før men idag kunne jeg slå det fra weeee