Hejsa. Min kone kan ikke hente mobile pay til sin iPhone 5.
Finder den i AppStore, klikker på hent og og straks kommer installer billedet frem og når vi klikker på den, kommer der en popup frem med teksten. Dette Èmne er ikke længere tilgængeligt.
Har ringet til danske bank som heller ikke kunne hjælpe mig videre. Kunne godt hente den norske mobile pay fra danske bank.
Er der nogen her der kan hjælpe os videre. På forhånd tak.
Nogle gange er den bedste løsning den mest simple.
Og lad denne tråd være en opfordring til som et af de første skridt udi fejlsøgning være noget så enkelt som bare at genstarte den fejlbehæftede enhed.
Det er utroligt så mange IT problemer, der kan løses med genstart af udstyret.
Og denne gang havde det sparet Finn tid og besvær med at ringe til Dansk Bank Support.
Det virker dog helt idiotisk, at supporteren i telefonen ikke spørger som noget af det første, om kunden har prøvet at genstarte udstyret.