xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kan ikke hente MobilePay - hjælp.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


451

2
11. januar 2017 @ 18:13
Seniormedlem
Hejsa. Min kone kan ikke hente mobile pay til sin iPhone 5.

Finder den i AppStore, klikker på hent og og straks kommer installer billedet frem og når vi klikker på den, kommer der en popup frem med teksten. Dette Èmne er ikke længere tilgængeligt.

Har ringet til danske bank som heller ikke kunne hjælpe mig videre. Kunne godt hente den norske mobile pay fra danske bank.

Er der nogen her der kan hjælpe os videre. På forhånd tak.
  3
0
  122

1600

1
11. januar 2017 @ 18:16
Suspenderet
Og I har naturligvis først gjort følgende:

1. Logge ud af App Store
2. Genstarte iPhone 5
3. Logge ind i App Store igen

451

2
11. januar 2017 @ 18:42
Seniormedlem
Hejsa. Næh det havde vi ikke gjort. Men Done, og så nu virker det. Tusind tak for hjælpen.

1600

1
13. januar 2017 @ 12:46
Suspenderet
Glad for at kunne hjælpe.

Nogle gange er den bedste løsning den mest simple.

Og lad denne tråd være en opfordring til som et af de første skridt udi fejlsøgning være noget så enkelt som bare at genstarte den fejlbehæftede enhed.

Det er utroligt så mange IT problemer, der kan løses med genstart af udstyret.

Og denne gang havde det sparet Finn tid og besvær med at ringe til Dansk Bank Support.

Det virker dog helt idiotisk, at supporteren i telefonen ikke spørger som noget af det første, om kunden har prøvet at genstarte udstyret.