xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apropos iPhone fylder 10 år.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1519

0
10. januar 2017 @ 18:23
Suspenderet
Det var buldrende mørk og sort nat, kun månen og et par gadelygter gjorde det muligt at navigere.
Han stod og råbte ud i natten med hæs stemme; "Hvor er du nu,min elskede,hvor er du nu! Jeg kom hjem og du er der ikke, jeg savner dig, hvor er du!!"

Han sank sammen på fortovet, ænsede ikke de mange tilskuere som alligevel kom forbi, han var simpelthen sønderknust. "Jeg savner dig, at stryge dine skønne former, at betragte dig når du sover og føle du er ved min side, kom tilbage i mit liv."

Han rejste sig langsomt og gik over til opgangsdøren, nu måtte han altså tage sig sammen og komme op i lejligheden igen,den tomme lejlighed, det var slet ikke til at bære. Han slæbte sig op af trapperne og gik ind af døren, med hængende skuldre og tårer i øjnene. Inde i stuen stod han længe og betragtede sofaen, her' plejede de at hygge sig hver aften, men nu var det slut. ≈rrrhhh, han kunne lige så godt gå i seng, intet betød noget mere for ham, hans verden var brudt uhjælpeligt sammen, som en slags perlegrus var den sunket til bunds.....




Han gik den lange gang til soveværelset og åbnede døren. Han gispede og holdt hænderne for ansigtet; der' var hans elskede i armene på en anden, han så rødt og vristede hende løs fra den formastelige og råbte med vred stemme; " Det er fanme sidste gang du tager min iPhone, du aner ikke hvad jeg lige har gennemgået!!"


Knud.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.