xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mangler pludselig lydene på iPhone 7 ??
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


881

6
03. januar 2017 @ 16:03
Veteran
Hej,

Det her er lidt mystisk. Pludselig har jeg periodisk INGEN anden lyd end ringetonen på min iPhone 7 opdateret for nylig med nyeste iOS.

Det er som om, at hvis jeg har haft en samtale, så slår den efterfølgende alle lyde fra som om den er på lydløs, men ringetonen virker.

Hvis den ligger et stykke tid er alle lydene der og nogle gange er jeg nødt til at sætte den på Flight Mode og tilbage igen, for at få alle lydene tilbage. De forsvinder så igen ved telefonsamtale ... osv. osv.

Det lugter vel af en gendannelse, eller ...?

Er det kun data og IKKE iOS man gendanner fra iCloud eller iTunes?

På forhånd tak for jeres hjælp.


  7
0
  16

3580

34
03. januar 2017 @ 20:19
Virtual Machine
Gendannelse uden backup kan du osse prøve hvis din egen backup-plan ikke virke.

Min iPhone SE gjorde det samme. Jeg mener det hjalp bare nulstille alle instillinger min fon :)
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

0
04. januar 2017 @ 00:14
Stormogul
Har du er bluetooth headset parret med den. Prøv at slukke BT.

881

6
04. januar 2017 @ 13:38
Veteran
Signifikant skrev: Har du er bluetooth headset parret med den. Prøv at slukke BT.


Både ja og nej og tak for info.

Jeg har den connected til bilens Bluetooth, og det er det der laver fejlen, for lige så snart den er på bilens Bluetooth får jeg ingen lyde udover ringetonen.

Det er virkelig irriterende.

Så passer det med at ved enten sidste opdatering eller den der før, er der sket en ændring, for alle siger til mig, at når de har en samtale med mig via bilens Bluetooth er lydkvaliteten blevet meget dårligere.

Mon det hjælper med en gendannelse - jeg tvivler ... ?


1833

0
04. januar 2017 @ 14:26
Stormogul
Det var jo en ret relevant oplysning at problemet er med BT i bil.

En af de tidligere opdateringer omhandlede BT problemer på iPhone 7. Kan værre den har gjort tingene værre i dit tilfælde. Du kan prøve at parre dem på ny og se om det hjælper.

Du kan prøv at koble på et BT headset og tjekke om det har lyd. I såfald er det måske noget lydstyrke i din bil der skal pilles ved.

881

6
04. januar 2017 @ 15:57
Veteran
Signifikant skrev: Det var jo en ret relevant oplysning at problemet er med BT i bil.

En af de tidligere opdateringer omhandlede BT problemer på iPhone 7. Kan værre den har gjort tingene værre i dit tilfælde. Du kan prøve at parre dem på ny og se om det hjælper.

Du kan prøv at koble på et BT headset og tjekke om det har lyd. I såfald er det måske noget lydstyrke i din bil der skal pilles ved.


Ja, det var ret relevant.

Det snød mig, for jeg havde problemet i bilen og hjemme, men når bilen står i indkørslen og jeg ikke direkte har trykket på bilens fjernbetjening da jeg forlod bilen, så står den standby og connected til telefonen i en periode. Efter nogle minutter uden aktivitet i bilen, slukker alt i bilen.

Så er der nok det der snød mig, for der var faktisk ingen "rød tråd" i hvornår den lavede fejlen. Hele aftenen i aftes og i morges var der ingen problemer med lyde, lige indtil jeg satte mig ud i bilen og efter noget kørsel skulle sende en mail, som så igen ikke havde lyd på ved afsendelse.

Så blev jeg opmærksom på det.

Jeg må prøve mig frem - er dog ret sikker på, at der ikke er noget i bilen der skal indstilles.

Det er nok en iOS software-bug ...

166

3
04. januar 2017 @ 17:14
Novice
Tåbeligt, at sende MAILSnår du kører
Mac siden 1985 - iMac 27"Late2014 i7 4GHz 32GB 3TBFusion, MBP15" i9-2018 32GB-1TB, iPad Pro 11" 256GB, iPhone 7 128GB

881

6
04. januar 2017 @ 18:16
Veteran
sukado skrev: Tåbeligt, at sende MAILSnår du kører


"Tyv tror hver mand stjæler" hva' ?

Se nu kan man faktisk også holde stille og sende mails, sende SMS'er og meget andet ...