xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
TV app til Apple TV4
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


99

0
15. december 2016 @ 09:11
Novice
Hej.

Er der nogen som har erfaring med, om man kan sætte Apple TV 4 til USA og logge på med en USA konto, for dermed at fange den nye TV App som indtil videre kun er frigivet i USA ?

  8
0
  21

2581

84
15. december 2016 @ 09:19
Bit kongen
Peter Bach Pedersen_9900 skrev: Hej.

Er der nogen som har erfaring med, om man kan sætte Apple TV 4 til USA og logge på med en USA konto, for dermed at fange den nye TV App som indtil videre kun er frigivet i USA ?



Hvis du kan få Appen frem kan du ikke bruge den til noget.
Det har noget med Single Signon at gøre, den måde du logger på f.eks. Netflix igennem TV Appen, dette virker kun i USA som jeg forstår det.


99

0
15. december 2016 @ 09:29
Novice
Jesper Arning skrev:
Peter Bach Pedersen_9900 skrev: Hej.

Er der nogen som har erfaring med, om man kan sætte Apple TV 4 til USA og logge på med en USA konto, for dermed at fange den nye TV App som indtil videre kun er frigivet i USA ?



Hvis du kan få Appen frem kan du ikke bruge den til noget.
Det har noget med Single Signon at gøre, den måde du logger på f.eks. Netflix igennem TV Appen, dette virker kun i USA som jeg forstår det.



Ok. Ja så giver det ikke rigtig mening

1600

1
15. december 2016 @ 10:52
Suspenderet
Jeg loggede lige ind på Apple TV 4 med min US konto og genstartede Apple TV.

Og så dukkede TV app'en op som den første app på skærmen.

Da jeg klikkede ind i TV app'en var der fire menu punkter:

Watch Now
Library
Store
Search

med disse fire apps inkluderet: Starz, Hulu, Showtime og HBO Now med mulighed for at hente flere video apps.

Og da jeg gik ind i Library lå fem afsnit af tv shows, jeg har købt for laaaaaaaang tid siden (dengang bare for at prøve): The Daily Show, The Killing, Lost, Mad Men og Outlaw.

I den forbindelse er jeg dog mest imponereret over, at app'en kunne huske, at jeg sidst var kommet 00:47 sekunder ind i The Daily Show afsnit 712 fra den 20. september 2010.

1600

1
15. december 2016 @ 11:19
Suspenderet
TV app'en på Apple TV 4 virker altså i Danmark; jeg har lige flottet mig og brugt $.99 på at købe første afsnit af NewsRadio (crappy sitcom), der var det billigste køb, jeg lige kunne finde.

Jeg betalte med min US konto, der bliver fyldt op med US iTunes gavekort, der købes på eBay.

Jeg har ikke prøvet at købe et abonnement i TV app'en, men gør ud fra, det er samme procedure som med det netop købte tv afsnit.
---
EDIT: Har du en US konto, så kan du helt gratis hente første afsnit af Fixer Upper fra HGTV i TV app'en på Apple TV 4 (kræver tvOS 10.1).
EDIT2: Jeg prøvede at aktivere Free Trial i Starz app'en, men den kræver Payment Information Required, så jeg har ikke testet med DK kreditkort i den forbindelse.

1600

1
15. december 2016 @ 22:13
Suspenderet
TV app'en virker på andet døgn helt okay i DK med en US account.

99

0
16. december 2016 @ 07:12
Novice
macxpert skrev: TV app'en virker på andet døgn helt okay i DK med en US account.


Hej

Kan TV appen fange danske DR1 og TV2?

8581

198
16. december 2016 @ 08:09
Poseidon
Peter Bach Pedersen_9900 skrev:
macxpert skrev: TV app'en virker på andet døgn helt okay i DK med en US account.


Hej

Kan TV appen fange danske DR1 og TV2?

Nej, og det kommer den heller ikke til i et godt stykke tid.
Der var engang en Mac...

1600

1
17. december 2016 @ 18:09
Suspenderet
Er der nogle macnyttere, der har prøvet at købe et tv abonnement i den nye TV app på Apple TV 4 med enten US Gift Card eller et DK kreditkort?