xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
MC Donald app
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


531

7
11. december 2016 @ 12:16
Kaptajn
Hej. Min datter fik ny iPhone i går. På den gamle, brugte hun MC Donald appen. Vi sikkerhedskopierede alle hendes apps, over på den nye. Men den eneste der ikke kom med var MC donalds. Og når hun prøver at downloade den på hendes nye telefon, så skriver den at den ikke findes i denne app store. Hvad kan hun gøre?
  24
0
  175

531

7
11. december 2016 @ 12:19
Kaptajn
eriktorp skrev: Hej. Min datter fik ny iPhone i går. På den gamle, brugte hun MC Donald appen. Vi sikkerhedskopierede alle hendes apps, over på den nye. Men den eneste der ikke kom med var MC donalds. Og når hun prøver at downloade den på hendes nye telefon, så skriver den at den ikke findes i denne app store. Hvad kan hun gøre?

Jeg kan se på app store, at det kun er MC donalds Sverige der er tilgængelig. Hmm mærkeligt.

4593

394
11. december 2016 @ 12:50
FPU
eriktorp skrev:
eriktorp skrev: Hej. Min datter fik ny iPhone i går. På den gamle, brugte hun MC Donald appen. Vi sikkerhedskopierede alle hendes apps, over på den nye. Men den eneste der ikke kom med var MC donalds. Og når hun prøver at downloade den på hendes nye telefon, så skriver den at den ikke findes i denne app store. Hvad kan hun gøre?

Jeg kan se på app store, at det kun er MC donalds Sverige der er tilgængelig. Hmm mærkeligt.


Hm. Den må være blevet trukket tilbage her i DK, og det betyder VIST NOK, at den ikke bliver synlig under købte apps i AppStore og heller bliver kopieret tilbage fra en sikkerhedskopi.
Spirituel Maskine

531

7
11. december 2016 @ 13:11
Kaptajn
Tonny Freimanis skrev:
eriktorp skrev:
eriktorp skrev: Hej. Min datter fik ny iPhone i går. På den gamle, brugte hun MC Donald appen. Vi sikkerhedskopierede alle hendes apps, over på den nye. Men den eneste der ikke kom med var MC donalds. Og når hun prøver at downloade den på hendes nye telefon, så skriver den at den ikke findes i denne app store. Hvad kan hun gøre?

Jeg kan se på app store, at det kun er MC donalds Sverige der er tilgængelig. Hmm mærkeligt.


Hm. Den må være blevet trukket tilbage her i DK, og det betyder VIST NOK, at den ikke bliver synlig under købte apps i AppStore og heller bliver kopieret tilbage fra en sikkerhedskopi.

Ja. Det må være det.

8581

198
11. december 2016 @ 17:08
Poseidon
Jeg hentede den danske McD app for en uge siden, så den eksisterer og virker fint..
Der var engang en Mac...

531

7
11. december 2016 @ 17:16
Kaptajn
David Munch skrev: Jeg hentede den danske McD app for en uge siden, så den eksisterer og virker fint..

Den er da ikke i AppStore. Der kommer kun den svenske frem.

8581

198
11. december 2016 @ 18:14
Poseidon
eriktorp skrev:
David Munch skrev: Jeg hentede den danske McD app for en uge siden, så den eksisterer og virker fint..

Den er da ikke i AppStore. Der kommer kun den svenske frem.

Jeg fandt den derinde. Kører iOS7, såfremt det måske gør en forskel, omend jeg tvivler på det.
Der var engang en Mac...

4593

394
11. december 2016 @ 18:17
FPU
eriktorp skrev:
David Munch skrev: Jeg hentede den danske McD app for en uge siden, så den eksisterer og virker fint..

Den er da ikke i AppStore. Der kommer kun den svenske frem.


Den må så være trukket tilbage inden for den sidste uges tid, hvis I begge to har ret. Det er ret uheldigt for frøkenen.

Forresten, hvad skal man egentlig bruge den app til? Jeg mener, I har da vel ikke tænkt at bestille og æde de dÈr... ting med den, har I?
Spirituel Maskine

8581

198
11. december 2016 @ 18:31
Poseidon
Tonny Freimanis skrev: frøkenen.

Forresten, hvad skal man egentlig bruge den app til? Jeg mener, I har da vel ikke tænkt at bestille og æde de dÈr... ting med den, har I?

Jeg bruger deres julekalender. Fruen og jeg var på juleshopping, og inden vi tog hjem fik vi en hamburger, to mellem sodavand og to mellem pommes frittes, for i alt 25,-, igennem præmier vundet i julekalenderen. Det var lige til at overkomme når man alligevel var tørstig og kunne spise en snack.
Der var engang en Mac...

4593

394
11. december 2016 @ 20:43
FPU
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev: frøkenen.

Forresten, hvad skal man egentlig bruge den app til? Jeg mener, I har da vel ikke tænkt at bestille og æde de dÈr... ting med den, har I?

Jeg bruger deres julekalender. Fruen og jeg var på juleshopping, og inden vi tog hjem fik vi en hamburger, to mellem sodavand og to mellem pommes frittes, for i alt 25,-, igennem præmier vundet i julekalenderen. Det var lige til at overkomme når man alligevel var tørstig og kunne spise en snack.


Detox! Now!
Spirituel Maskine

8581

198
11. december 2016 @ 21:17
Poseidon
Tonny Freimanis skrev: Detox! Now!

Vi spiser junk fastfood maksimalt Èn gang hver anden måned, så jeg tror vi overlever..
Der var engang en Mac...

2185

44
11. december 2016 @ 22:04
ASCII jonglør
Hvis der er blevet sync'et til iTunes kommer den med over på en ny iDevice, da der bliver taget en total backup (fysisk backup) - men hvis der er sunc'et til iCloud kommer kun det med som er muligt at hente igen fra det Apple ID men benytter, da det der bliver sync'et i.f.m. Apps er kun referencer (links) til App Storen.

2185

44
11. december 2016 @ 22:09
ASCII jonglør
Den burde stadig være tilgængelig: Glædelig jul fra McDonald's!

531

7
11. december 2016 @ 22:14
Kaptajn
Den er blevet sikkerheds kopieret fra ithunes.

531

7
11. december 2016 @ 22:16
Kaptajn
Rene Larsen skrev: Den burde stadig være tilgængelig: Glædelig jul fra McDonald's!

Har lige prøvet dit link. Den skriver: emnet er ikke tilgængelig

2185

44
11. december 2016 @ 22:16
ASCII jonglør
eriktorp skrev: Den er blevet sikkerheds kopieret fra ithunes.

Har du den så ikke i iTunes, så du evt. manuelt kan vælge "installere" - når nu den ikke blev det automatisk ??

2185

44
11. december 2016 @ 22:19
ASCII jonglør
eriktorp skrev:
Rene Larsen skrev: Den burde stadig være tilgængelig: Glædelig jul fra McDonald's!

Har lige prøvet dit link. Den skriver: emnet er ikke tilgængelig

Danske App link virker pr automatik ikke hos mig, da jeg ikke benytter den danske store - så jeg har ikke undersøgt, om linket virker på den danske - jeg fik kun at vide at US App Storen ikke havde den.

1014

0
11. december 2016 @ 22:23
Stormogul
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev: Detox! Now!

Vi spiser junk fastfood maksimalt Èn gang hver anden måned, så jeg tror vi overlever..


Men skift da McD ud med (for københavnere) Halifax eller Friends & Brgrs på Strøget - smager så meget bedre

531

7
11. december 2016 @ 22:24
Kaptajn
Peter999 skrev:
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev: Detox! Now!

Vi spiser junk fastfood maksimalt Èn gang hver anden måned, så jeg tror vi overlever..


Men skift da McD ud med Halifax eller Friends & Brgrs på Strøget - smager så meget bedre

Det er nu min datter på 16 der fik ny iPhone. Ikke mig selv.

8581

198
12. december 2016 @ 08:57
Poseidon
Peter999 skrev:
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev: Detox! Now!

Vi spiser junk fastfood maksimalt Èn gang hver anden måned, så jeg tror vi overlever..


Men skift da McD ud med (for københavnere) Halifax eller Friends & Brgrs på Strøget - smager så meget bedre

Halifax var også et hit da jeg boede i Københavnstrup, men nu er jeg bosiddende lige syd for Aarhus, så udvalget er sparsomt i lokalområdet medmindre man kan lide prut-pizzariaer...
Der var engang en Mac...

383

4
12. december 2016 @ 10:01
Lærling
Der findes altså rigtig rigtig gode burger joints i Aarhus. Sig til hvis du vil have en liste ;)
Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

8581

198
12. december 2016 @ 10:07
Poseidon
..:: Thomas ::.. skrev: Der findes altså rigtig rigtig gode burger joints i Aarhus. Sig til hvis du vil have en liste ;)

Det er jeg nok klar over, men jeg gider ikke spontant bruge to gange en halv time på transport med en pige på 16 måneder, bare for det.
Der var engang en Mac...

71

0
12. december 2016 @ 10:15
Novice
Kan fint hente den Mc D app den virker fint her ved hjælp af dit link
MacBook Pro 15" Retina :: Apple TV4:: Synology NAS DS1512+:: iPhone X :: iPad Pro

1600

1
12. december 2016 @ 10:30
Suspenderet

531

7
12. december 2016 @ 18:23
Kaptajn
macxpert skrev: Direkte link: McDonald's Danmark iOS App

Tak. Dette link virkede.