xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iOS crasher på iPhone 7
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


3580

34
05. december 2016 @ 07:06
Virtual Machine
Har i osse oplevet at iOS på en måde crasher når man lukker all apps ned. Jeg lukkede all apps, og så forsvandt all ikonerne jeg kunne ikke få fat på den på nogen måde. En genstart kræves.

Lidt træls for et prømium produkt. Og jeg oplever samme glitch på min Apple TV 4.

Alle kan lave fejl, men efter jeg har læst igår at Apple vil gøre forretning med selvkørende biler... såeh...
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  5
0
  13

1790

0
05. december 2016 @ 07:23
Stormogul
Jeg lukker alle mine apps dagligt og har endnu ikke oplevet det som du oplever.
Har så meget apple grej at det er nemmere at skrive hvad jeg IKKE har :-)

383

4
06. december 2016 @ 09:44
Lærling
Det er mig stadig en gåde, hvorfor folk lukker apps, medmindre der selvfølgelig er et problem med dem.

Kan nogen give mig en forklaring på dette underlige fænomen? ;)
Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

1600

1
06. december 2016 @ 10:39
Suspenderet
..:: Thomas ::.. skrev: Det er mig stadig en gåde, hvorfor folk lukker apps, medmindre der selvfølgelig er et problem med dem.

Kan nogen give mig en forklaring på dette underlige fænomen? ;)

Uoplyste mennesker tror, at de sparer batteri og RAM ved at lukke apps, men fakta er, at de kommer til at bruge mere batteri, fordi app skal launches helt fra bunden af, næste gang den åbnes modsat fra dvale, hvis den ikke var lukket ned tidligere.

825

10
06. december 2016 @ 11:40
Veteran
Oplyste mennesker ville vide at der stadig er delte meninger om dette, og at der under alle omstændigheder er forskel på hvilke apps der er tale om, navigations apps, eller blot om apps der muligvis bruger lokalitetstjeneste selv om de er " i dvale".

Hvis man forsøger at læse diverse artikler er der i hvertfald absolut ikke enighed omkring dette emne.

Nu var det jo så slet ikke det trådstarter spurgte om - er der muligvis nogen der kan hjælpe manden i stedet for at starte en ny diskussion ?

3580

34
06. december 2016 @ 12:06
Virtual Machine
Jeg lukker kun en app hvis den crasher. Men når jeg så er igang med at lukke en app, så får all apps en lukketur. Det er bare noget jeg gør uden at tænke videre over det.

Men den her glitch burde om ingen omstændigheder finde sted.
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future