xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Problemer med ATV3
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


35

0
16. november 2016 @ 22:21
Let øvet
Jeg har fået problemer med Airplay og Skærmdublering fra IOS10 til ATV3. Jeg har nulstillet ATV3 og der er fin kablet forbindelse (fiber). Både ATV3 og Iphone er på samme samme netværk (5G). Når jeg åbner en app på Iphone og vælger Airplay ikonet står der at indholdet nu vises på ATV3 - men der kommer ikke noget op på tv'et (kun ATVs normale visning med de forskellige indbyggede apps). Med andre ord så kommer der ikke noget op på skræmen. Jeg har prøvet med 2 iPhone 5, 1 iPhone 6 og en iPad alle med iOS10 - what to do next ???
  4
0
  19

35

0
16. november 2016 @ 23:02
Let øvet
Hmmm, det ser ud som om ATV3 hopper på WiFi i stedet for Ethernetforbindelsen ... kan der være en konflikt her (at den bruger Wifi når der er kabel i ??) ?

1600

1
16. november 2016 @ 23:19
Suspenderet
Thorsen skrev: Hmmm, det ser ud som om ATV3 hopper på WiFi i stedet for Ethernetforbindelsen ... kan der være en konflikt her (at den bruger Wifi når der er kabel i ??) ?

Prøv at slukke for Wi-Fi på Apple TV 3.

35

0
17. november 2016 @ 18:11
Let øvet
Man kan ikke direkte slukke for WiFi på ATV3, men problemt blev løst efter genstart af router....:-) Netkabel i port afbryder WiFi, men der var et eller andet der drillede der

1641

24
17. november 2016 @ 18:34
Stormogul
macxpert skrev:
Thorsen skrev: Hmmm, det ser ud som om ATV3 hopper på WiFi i stedet for Ethernetforbindelsen ... kan der være en konflikt her (at den bruger Wifi når der er kabel i ??) ?

Prøv at slukke for Wi-Fi på Apple TV 3.

Det kan du så ikke, men med et ethernetkable i, er det automatisk afbrudt.. Gælder osse ATV 4..
Once you go Mac - You'll never go back..!