xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mystisk kalender påmindelse
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


1425

21
11. november 2016 @ 22:09
Stormogul
Hej MN

Har netop fået en notifikation i min kalender fra noget der muligvis er fra Kina? Der står noget om tilbud på Ray-Ban solbriller. Mit spørgsmål er, hvordan f..... er det pludselig endt i min kalender, og hvordan slipper jeg af med det? Jeg kan trykke accepter, måske eller afslå. Men ingen af delene har jeg lyst til at trykke på
Har andre oplevet det?
  6
0
  27

1833

0
11. november 2016 @ 22:40
Stormogul
Du har formodentligt fået en mail med en mødeinvitation.

253

35
11. november 2016 @ 22:44
Juniormedlem
Der er en artikel om det på 9to5mac, inklusiv en måde at slippe af med dem uden at acceptere eller afvise.

Ifølge artiklen må man endelig ikke acceptere eller afvise aftalen, begge bekræfter at der er en aktiv konto og så bryder fanden løs med kalenderspam.

1425

21
11. november 2016 @ 23:00
Stormogul
Carsten Sigsgaard Mortensen skrev: Der er en artikel om det på 9to5mac, inklusiv en måde at slippe af med dem uden at acceptere eller afvise.

Ifølge artiklen må man endelig ikke acceptere eller afvise aftalen, begge bekræfter at der er en aktiv konto og så bryder fanden løs med kalenderspam.

1000 tak!!! Jeg ledte godt på 9to5, da jeg mente jeg havde læst noget om det, men kunne ikke finde det. Så igen, 1000 tak for hjælpen!!

1425

21
25. november 2016 @ 12:54
Stormogul
Jeg modtager stadig næsten dagligt disse kalender invitationer. Er nogen faldet over en holdbar løsning?

Jeg fortsætter med at oprette en kaldender der hedder 'spam' og sletter den igen, men jeg skal gøre det næsten hver dag. Har alene i dag modtaget invitation 4 gange

1425

21
25. november 2016 @ 13:09
Stormogul
Fandt i mellemtiden dette:


There is a slightly easier way to stop the non-email associated spam calendar events showing up. i.e. the ones that just appear in your calendar like magic.

Just log in to iCloud.com open your calendar. Then under the calendars settings (cog icon lower left of the screen), select the Preferences entry and then the Advanced tab. You'll likely notice that your Invitations setting is defaulted to in-app notifications. Change that to email and it'll prevent future invites automatically appear solely in your calendar (you'll get it as an email that is easier to delete without confirming a live account). This has stopped the calendar ones appearing for meÖ


Nu prøver jeg og ser om dette hjælper

3580

34
26. november 2016 @ 12:28
Virtual Machine
angelodk skrev: Fandt i mellemtiden dette:


There is a slightly easier way to stop the non-email associated spam calendar events showing up. i.e. the ones that just appear in your calendar like magic.

Just log in to iCloud.com open your calendar. Then under the calendars settings (cog icon lower left of the screen), select the Preferences entry and then the Advanced tab. You'll likely notice that your Invitations setting is defaulted to in-app notifications. Change that to email and it'll prevent future invites automatically appear solely in your calendar (you'll get it as an email that is easier to delete without confirming a live account). This has stopped the calendar ones appearing for meÖ


Nu prøver jeg og ser om dette hjælper


Ja det prøver jeg osse lige for det lyder som en god idÈ. Men for satan fanden har fået godt fat i mit Apple ID for jeg bliver spammet i både kalender og mail for vildt for tiden.

Findes der en funktion det kun tillader mails fra den automatisk generet emal-liste? Eller endnu bedre, for kun mails fra en liste jeg selv laver?
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future