xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Surface Studio - som Apple skulle have fundet på..
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


2322

0
27. oktober 2016 @ 00:30
ASCII jonglør
Det er rigtig rigtig godt gået af Microsoft, det her. Smerter at måtte sige det, men det er det altså...

Microsoft Surface Studio is the companyís answer to Appleís iMac and Mac Pro
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”
  6
0
  17

147

1
27. oktober 2016 @ 09:02
Novice
Enig. Men synes kun det er godt. Apple har brug for noget konkurrence og det her er da et godt bud på hvordan det kunne gøres.

Dejligt at se en stationær computer ud over apple hvor design også er prioriteret.

Nu er spørgsmålet bare hvorvidt den stationære computer stadig har gennemslagskraft.

Mvh.
Søren

137

0
27. oktober 2016 @ 11:55
Novice
Den er bestemt interessant og for folk med behov for at tegne ligner den et røverkøb.

Men den koster stadig $2.999, mod $1.799 for billigste iMac 5k. Det er også til at tage og føle på.
Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook

1519

0
27. oktober 2016 @ 12:30
Suspenderet
Stig Storm skrev: Det er rigtig rigtig godt gået af Microsoft, det her. Smerter at måtte sige det, men det er det altså...

Microsoft Surface Studio is the companyís answer to Appleís iMac and Mac Pro


Og ingen kommentarer om at det i den' grad ligner Apple grej, igen en kopivare fra Microsoft...
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

2322

0
27. oktober 2016 @ 13:49
ASCII jonglør
Søren Petersen skrev: Apple har brug for noget konkurrence og det her er da et godt bud på hvordan det kunne gøres.

Absolut. Undres blot over, at Apple med de enorme udviklings-budgetter de har, ikke rigtig rykker innovativt. Måske Apples tid som front runner simpelthen er ovre - eller at man ihvertfald hviler på laurbærrene?
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

458

3
27. oktober 2016 @ 15:27
Seniormedlem
Stig Storm skrev:
Søren Petersen skrev: Apple har brug for noget konkurrence og det her er da et godt bud på hvordan det kunne gøres.

Absolut. Undres blot over, at Apple med de enorme udviklings-budgetter de har, ikke rigtig rykker innovativt. Måske Apples tid som front runner simpelthen er ovre - eller at man ihvertfald hviler på laurbærrene?

Hvem er det der udvikler og hvem kopierer her? Surface Studio er en gigantisk iPad Pro med en langsom harddisk men kraftigere processor (ca. dobbelt så kraftig, efter MEGET løse estimater).

Pen på skærm? Wacom har lavet Cintiq serien siden 2007.
Løs drejeknap som interface? Sig hej til Griffins Powermate fra 1999 (og der er sikkert mange andre).
Surface Studio ser MEGA-fed ud, og havde det været en iPad eller iMac ville jeg ønske jeg var lavet af penge og havde råd...

Men Apple har aldrig været front-runner, de kommer bare med den rigtige version af løsninger andre har prøvet før (og tit ting andre har brændt nallerne på ved at være for hurtigt ude).

iPod? Kom ind og ≈D et marked der havde eksisteret i flere år før Apple nossede sig sammen. Opfandt de den dybe tallerken? Nej, de lavede bare ikke hul i bunden af den.

iPhone? Ingen landevindinger, men de spildte ikke tiden på at den skulle kunne ALT. Ingen App Store, ingen multitasking, men et interface der virkede så godt at konkurrenterne ikke troede på at demoen var live.

Apple udvikler produkter, de opfinder dem ikke. Men de er død-gode til at tilpasse eksisterende teknik til noget der er mere værd end summen af delene...

Ligesom Microsoft har været det med Surfacen her. Jeg ville ønske Apple havde lavet den her først, men de har nok fundet det fornuftigt at vente. Jeg kan forestille mig Apple ikke laver sådan en her før de kan gøre det uden blæsere og spinnende harddisk...

52

0
30. oktober 2016 @ 01:41
Novice
Stig Storm skrev: Det er rigtig rigtig godt gået af Microsoft, det her. Smerter at måtte sige det, men det er det altså...

Microsoft Surface Studio is the companyís answer to Appleís iMac and Mac Pro

Helt enig, den er superlækker. Jeg kunne godt se mig selv skifte tilbage til Windows engang i fremtiden til et sådant produkt. Og når windows 10 samtidig også er yderst stabilt. Apple skal til at oppe sig nu hvis ikke de skal miste kunder i fremtiden. De kan ikke blive ved med at leve højt på de 4 produkter Steve Jobs fandt på.