xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Macbook Pro RETINA 15- 2.8GHz i7 16GB
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)


2

0
16. oktober 2016 @ 13:01
Nyt medlem
Pris:7000Kr

Brand New MacBook Pro. Aldrig brugt.
15-tommer MacBook Pro med Retina skærm
2,8 GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost op til 4.0GHz
16GB 1600MHz DDR3L SDRAM
512GB PCIe-baserede Flash opbevaring
Intel Iris Pro Graphics + AMD Radeon R9 M370X med 2 GB GDDR5 hukommelse
Kraft Touch-pegefelt
Baggrundsbelyst tastatur (engelsk) & brugervejledning
Tilbehørssæt

Email : metroelectronicsplace@gmail.com
  11
0
  148

1600

1
16. oktober 2016 @ 13:04
Suspenderet
Buyer Beware

1519

0
16. oktober 2016 @ 13:37
Suspenderet
Halv pris, jeg siger som Macexperten...
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

8586

198
16. oktober 2016 @ 13:45
Poseidon
Uh, den har ellers et "Kraft Touch-pegefelt" og "Tilbehørssæt"!

Lige det man mangler.
Der var engang en Mac...

4593

394
16. oktober 2016 @ 13:48
FPU
Principielt enig med macxpert, Bersærken og David Munch, men da den er med engelsk tastatur og ikke dansk, kan det jo være, at trådstarter f.eks. har vundet den som en præmie i udlandet og gerne vil af med den til en god pris, fordi vedkommende hellere vil have en med dansk tastatur.

"Kraft Touch pegefelt" lugter dog henad af Google Translate.

Hvis der ikke følger original kvittering, emaballage og strømforsyning med, M≈ den være fordampet et eller andet sted fra.
Spirituel Maskine

931

67
16. oktober 2016 @ 14:00
Veteran
Bersærken skrev: Halv pris, jeg siger som Macexperten...

2,8 GHz - 15 tommer med 512 GB SSD koster over 23000 så det er langt under halv pris.

Tonny. Hvis trådstarter har vundet den må han være utrolig heldig da det er den tredie skumle Mac han forsøger at sælge her på Macnyt

Jeg siger også som macexperten... Har dog længe ønsket mig Kraft Touch og Flash Opbevaring
MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

708

3
16. oktober 2016 @ 14:35
Suspenderet
"May the Kraft Force be with you!"


Faktisk har dette intet med historien at gøre

Noget hen af den oprindelige i den danske oversættelse af Vivaldi browseren. "Du skal genstarte Vivaldi for at ændringerne træder i kræft" Nej tak. Ikke lige idag.

Så måtte undertegnet ind og ændre det.

(Medalje modtages gerne)

--

Til OP. kan du sætte prisen længere ned? Så har vi en deal? Jeg har 17 kroner for meget - what say you?

339

0
16. oktober 2016 @ 14:36
Lærling
Hey; jeg har siden 1977 ønsket mig en computer jeg ku' styre med Kraften ...
A genius is just a nuts person who turns out to be right

4593

394
16. oktober 2016 @ 15:14
FPU
Lars Gottlieb skrev: Hey; jeg har siden 1977 ønsket mig en computer jeg ku' styre med Kraften ...


Det havde jeg på min Performa 475. Næsten.

På System 7.1 kunne man installere et freeware-kontrolpanel, som brugte lyde fra Starwars til de forskellige system-handlinger, f.eks. "Use the Force, Luke!", når Mac'en startede, "May the Force be with you", når man lukkede ned, og lyden af de startende jagere, når man ejectede en diskette. Der var mange andre muligheder.

Det havde jeg meget fornøjelse af dengang, til at drille mine Windows-brugende medstuderende inde på instituttet med; deres 486'ere med Win 3.11 ku' stort set kun sige "Beep", og det var så det.

Desværre blev det kontrolpanel aldrig gjort kompatibelt med det noget bedre System 8.1, som til gengæld indeholdt Cyberdog, som var min foretrukne browser, indtil den (og OpenDoc) blev aflivet af Apple. Så var det tilbage til Netscape , indtil iCab heldigvis dukkede op.
Spirituel Maskine

708

3
16. oktober 2016 @ 19:08
Suspenderet
Tonny Freimanis skrev:
Lars Gottlieb skrev: Hey; jeg har siden 1977 ønsket mig en computer jeg ku' styre med Kraften ...


Det havde jeg på min Performa 475. Næsten.

På System 7.1 kunne man installere et freeware-kontrolpanel, som brugte lyde fra Starwars til de forskellige system-handlinger, f.eks. "Use the Force, Luke!", når Mac'en startede, "May the Force be with you", når man lukkede ned, og lyden af de startende jagere, når man ejectede en diskette. Der var mange andre muligheder.

Det havde jeg meget fornøjelse af dengang, til at drille mine Windows-brugende medstuderende inde på instituttet med; deres 486'ere med Win 3.11 ku' stort set kun sige "Beep", og det var så det.

Desværre blev det kontrolpanel aldrig gjort kompatibelt med det noget bedre System 8.1, som til gengæld indeholdt Cyberdog, som var min foretrukne browser, indtil den (og OpenDoc) blev aflivet af Apple. Så var det tilbage til Netscape , indtil iCab heldigvis dukkede op.


Hehe - det var en god een. Noget lignende(kaldet haxies) til OS X (Tiger, især) fandtes da Unsanity LLC eksisterede, og som Apple virkelig fik lukket ned for skal jeg da lige hilse og sige.

Nu til dags findes DragThing - som kan gi' en opstartslyd o.m.a (dog kun når DragThing starter - det kan være super fedt at benytte i samspil med nogle af de gamle Beskedlyde fra Adium).

DragThing har kunne dette længe. Jeg har ofte bare benyttet mig af opstartslyd og nedlukningslyd, da resten er meget centreret omkring DragThing-programmet selv

4593

394
16. oktober 2016 @ 19:43
FPU
mactekniker skrev:
Bersærken skrev: Halv pris, jeg siger som Macexperten...

2,8 GHz - 15 tommer med 512 GB SSD koster over 23000 så det er langt under halv pris.

Tonny. Hvis trådstarter har vundet den må han være utrolig heldig da det er den tredie skumle Mac han forsøger at sælge her på Macnyt

Jeg siger også som macexperten... Har dog længe ønsket mig Kraft Touch og Flash Opbevaring


Godt husket!
Spirituel Maskine

256

1
17. oktober 2016 @ 12:35
Juniormedlem
Allan Nyholm Nielsen skrev:
Tonny Freimanis skrev:
Lars Gottlieb skrev: Hey; jeg har siden 1977 ønsket mig en computer jeg ku' styre med Kraften ...


Det havde jeg på min Performa 475. Næsten.

På System 7.1 kunne man installere et freeware-kontrolpanel, som brugte lyde fra Starwars til de forskellige system-handlinger, f.eks. "Use the Force, Luke!", når Mac'en startede, "May the Force be with you", når man lukkede ned, og lyden af de startende jagere, når man ejectede en diskette. Der var mange andre muligheder.

Det havde jeg meget fornøjelse af dengang, til at drille mine Windows-brugende medstuderende inde på instituttet med; deres 486'ere med Win 3.11 ku' stort set kun sige "Beep", og det var så det.

Desværre blev det kontrolpanel aldrig gjort kompatibelt med det noget bedre System 8.1, som til gengæld indeholdt Cyberdog, som var min foretrukne browser, indtil den (og OpenDoc) blev aflivet af Apple. Så var det tilbage til Netscape , indtil iCab heldigvis dukkede op.


Hehe - det var en god een. Noget lignende(kaldet haxies) til OS X (Tiger, især) fandtes da Unsanity LLC eksisterede, og som Apple virkelig fik lukket ned for skal jeg da lige hilse og sige.

Nu til dags findes DragThing - som kan gi' en opstartslyd o.m.a (dog kun når DragThing starter - det kan være super fedt at benytte i samspil med nogle af de gamle Beskedlyde fra Adium).

DragThing har kunne dette længe. Jeg har ofte bare benyttet mig af opstartslyd og nedlukningslyd, da resten er meget centreret omkring DragThing-programmet selv
haha, jeg havde alle x-files lydende F.eks. Var jeg vild med at den sagde "Trust No One" når jeg tømte papirkurven :-)