xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple TV 3 til 4
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


120

0
14. oktober 2016 @ 10:14
Novice
Jeg har skiftet til Apple TV 4 fra en 3er for at kunne bruge Apple Music uden at skulle bruge Airplay mirroring, men når jeg nu bruger Remote App kan jeg ikke se hvad der spiller uden at skulle have min TV skærm 'på'. Normalt har jeg mit TV i energi saving mode, altså sort skærm medens jeg lytter til musik.

Er der nogen alternativ til Remote App? Ellers må jeg tilbage til 3eren så jeg kan bruge 'den gamle' Remote App.
  5
0
  39

291

45
14. oktober 2016 @ 13:55
Juniormedlem
Den "nye" app er en TV-remote, hvorimod den "gamle" primært er til musik og nu er omdøbt til iTunes Remote. Den virker også med Apple TV 4.

1600

1
14. oktober 2016 @ 14:00
Suspenderet
Michael Rasmussen skrev: Den "nye" app er en TV-remote, hvorimod den "gamle" primært er til musik og nu er omdøbt til iTunes Remote. Den virker også med Apple TV 4.

Apple TV Remote
iTunes Remote

1325

0
14. oktober 2016 @ 14:37
Stormogul
Michael Rasmussen skrev: Den "nye" app er en TV-remote, hvorimod den "gamle" primært er til musik og nu er omdøbt til iTunes Remote. Den virker også med Apple TV 4.


Men den kan intet gøre mht. Apple Music. Den kan styre iTunes på en computer i hjemmet.

120

0
14. oktober 2016 @ 16:56
Novice
Michael Rasmussen skrev: Den "nye" app er en TV-remote, hvorimod den "gamle" primært er til musik og nu er omdøbt til iTunes Remote. Den virker også med Apple TV 4.


ÿhh, det gør den så ikke ifølge JLL og jeg kunne da heller ikke bruge den til min 4er.

291

45
14. oktober 2016 @ 17:39
Juniormedlem
JLL skrev: Men den kan intet gøre mht. Apple Music. Den kan styre iTunes på en computer i hjemmet.

Den kan vise hvad der spiller (inkl. albumbillede) og skifte til forrige/næste sang på Apple TV 4.

Jeg starter normalt en radiostation ud fra en sang/kunstner på Apple Music og kan så styre den fra iTunes Remote (under Afspiller nu) med sort skærm på TV. Søge og oprette spillelister kan man ikke, men det mener jeg heller ikke man kunne på Apple TV 3.