xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
ATV4
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


50

1
17. september 2016 @ 22:35
Novice
Er det stadig sådan, at hvis jeg køber et AppleTV4 i DK får jeg en anden fjernbetjening, som ikke virker med Siri? Dvs. den skal købes i Tyskland eller Sverige i stedet.

  8
0
  12

678

26
17. september 2016 @ 22:51
Veteran
Du får den samme fjernbetjening med uanset hvor du køber den, men Siri knappen virker ikke i Danmark, der kommer søgefunktionen bare op i stedet.

2185

44
18. september 2016 @ 10:17
ASCII jonglør
Siri virker alt efter hvilke Apple ID du logger ind med.

Fx
US Apple ID = Siri virker
SE Apple ID = Siri virker
DK Apple ID = Siri virker ikke

8586

198
18. september 2016 @ 10:26
Poseidon
Der vil dog forventeligt kommer dansk Siri med en fremtidig softwareopdatering. Og siden svensken er kommet med, så kommer vi forhåbentligt i næste omgang.
Der var engang en Mac...

291

45
18. september 2016 @ 10:53
Juniormedlem
Interessant, troede ikke Sverige var med endnu, men kan se det kom med seneste tvOS.

Og sørme om ikke Norge også er med, så må dansk være tæt på:

Siri is currently available on Apple TV (4th generation) in these countries and languages: Australia (English), Canada (English, French), Germany (German), France (French), Mexico (Spanish), Netherlands (Dutch), Norway (Norwegian Bokmål), Japan (Japanese), Spain (Spanish), Sweden (Swedish), UK (English), US (English, Spanish).*
ñ Use Siri on your Apple TV

Det der mangler er vel primært genkendelse af filmtitler, da Siri allerede kan det meste andet på iOS/macOS. Jeg glæder mig


8586

198
18. september 2016 @ 12:02
Poseidon
Ja det er et problem at filmtitler og skuespillerne som oftest er et problem uanset sprog, da de skal parses anderledes. Må håbe Apple finder på noget smart der.
Der var engang en Mac...

678

26
18. september 2016 @ 12:31
Veteran
Det er ærgerligt med Siri. Jeg bruger det ikke meget på mine andre enheder, men min fornemmelse siger at det ville blive brugt en del på ATV4.

1708

43
18. september 2016 @ 18:21
Stormogul
David Munch skrev: Der vil dog forventeligt kommer dansk Siri med en fremtidig softwareopdatering. Og siden svensken er kommet med, så kommer vi forhåbentligt i næste omgang.

Ja de fandens svenkere.

50

1
18. september 2016 @ 18:48
Novice
Ok...