xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
DR app-problem på Apple TV4
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


132

1
08. september 2016 @ 11:36
Novice
DR app har kørt i lang tid uden problemer på Apple TV4 men i den senere tid oplever jeg at både live og arkiv er meget ustabilt med pixelerede billeder.

Tror ikke der er et problem med mit internet da andre apps som fx TV2 Play, Netflix og Cmore kører fint.

Andre der oplever det samme eller har bud på en løsning?

Kører ikke trådløst.

Glad hilsen
  13
0
  8

1600

1
08. september 2016 @ 11:59
Suspenderet
Har du prøvet at slukke alt udstyr inklusive modem, router og Apple TV 4 i en rum tid og så genstarte alt igen?

Altternativ: Slet DR app'en, genstart og hente DR app'en igen.

132

1
08. september 2016 @ 13:55
Novice
Tak for dine forslag, macxpert, som jeg nu har prøvet og de havde desværre ikke nogen effekt.

Stadig sløret/pixeleret fra DR, men andre streamings-app fungerer perfekt. Mærkelig?

Har sendt forespørgsel om mine problemer til DR, men forventer enlig ikke at de vil svareÖ?

1641

24
08. september 2016 @ 14:15
Stormogul
Hvad er din hastighed..?
Once you go Mac - You'll never go back..!

132

1
08. september 2016 @ 14:50
Novice
Giffi skrev: Hvad er din hastighed..?


jo, lav - 15/2 - men da alle andre streaming-apps fungerer upåklagelig, kan jeg ikke helt se logikken?

Indtil nu er altså DR kørt uden problemer med nævnte hastighed, men du mener altså at min hastighed alligevel er en forklaring?

Ingen problemer fra iMac/iPad


Tak for input

4593

394
08. september 2016 @ 17:35
FPU
Bamse skrev:
Giffi skrev: Hvad er din hastighed..?


jo, lav - 15/2 - men da alle andre streaming-apps fungerer upåklagelig, kan jeg ikke helt se logikken?

Indtil nu er altså DR kørt uden problemer med nævnte hastighed, men du mener altså at min hastighed alligevel er en forklaring?

Ingen problemer fra iMac/iPad


Tak for input


Har der ikke lige været en lignende tråd, hvor problemet blev løst ved at ændre på refresh rate, eller såd'n?

Det hjalp vist at sætte ATV til 50 Hz, noget i den stil.

Har ikke selv ATV, så jeg kan ikke teste for OP.
Spirituel Maskine

132

1
08. september 2016 @ 18:21
Novice
øh -refresh rate?

sætte ATV til 50 Hz?


Fandt tråden som Tonny henviser til klik

Men gav desværre ikke samme resultat på trods af at jeg satte den til 1080p HD 50 Hz

4593

394
08. september 2016 @ 20:44
FPU
Bamse skrev: øh -refresh rate?

sætte ATV til 50 Hz?


Fandt tråden som Tonny henviser til klik

Men gav desværre ikke samme resultat på trods af at jeg satte den til 1080p HD 50 Hz


Well, det var da et forsøg værd. Held og lykke med videre fejl-finding.
Spirituel Maskine

1600

1
09. september 2016 @ 11:01
Suspenderet
*Sidste udvej: tvOS>Settings>System>Reset>Reset and Update

*Ved Reset mister du alt indhold og gendanner Apple TV 4 til fabriksindstilling, og du kan dernæst som det første hente DR app'en igen og se, om den virker på en frisk og opdateret Apple TV 4.

132

1
09. september 2016 @ 17:59
Novice
Tak for alle forslag

glad hilsen

1600

1
09. september 2016 @ 18:54
Suspenderet
Bamse skrev: Tak for alle forslag

glad hilsen


Ingen årsag.

Virker det nu?

1077

2
09. september 2016 @ 19:22
Stormogul
Jeg oplever det samme med DR App live :-/
Og så lige i Disney Sjov...

132

1
09. september 2016 @ 19:37
Novice
macxpert skrev:
Bamse skrev: Tak for alle forslag

glad hilsen


Ingen årsag.

Virker det nu?


Har ikke testet med fabriksindstillinger endnu. Det er lidt af en opgave at downloade alle apps og indtaste alle passwords igen...

Alt andet kører jo uden problem og indtil for nylig var der heller ingen problemer med DR

Håber på at DR vil svare inden jeg prøver at nulstille. Læser nu at der er andre som også har samme problem og det hjælper måske at flere skriver til DR

152

0
27. september 2016 @ 23:41
Novice
Jeg har samme problem. Det er kun DR, som hvert 10. minut går i stå og begynder at buffer. Nogle gange går den i gang af sig selv - andre gange ikke.

Ingen af de andre streamingtjenester på ATV4 er der problemer med. Kun DR.