xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Offline musik/playlister - Bug eller feature?
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)


383

4
27. april 2016 @ 11:57
Lærling
Jeg har været fast Spotify premium bruger siden Spotify lancerede sig i DK, men før var jeg jo flittig iTunes bruger. Jeg har derfor besluttet mig for at give Apple en chance mere når det kommer til musik. Jeg vil virkelig gerne elske Apple Music, men det er virkelig svært når så mange ting er ulogiske.

Så er det en bug, eller bare fordi jeg ikke forstår konceptet, når de sange der er på en offline playliste ikke vises under offline sange? Det er da virkelig super ulogisk!!!!

Kan I bekræfte eller afkræfte at det også fungerer sådan hos jer?
Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)
  1
0
  12

383

4
27. april 2016 @ 15:23
Lærling
Hvis andre undrer sig over ovenstående, så sker dette hvis man ikke tilføjer offline playlisten til "min musik". Så selvom sangene er downloadet til telefonen, vil de kun vises som sange hvis de også er en del af biblioteket.
Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)