xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Fra TomTom Nordic til TomTom GO.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


507

9
20. april 2016 @ 20:01
Kaptajn
Jeg har købt TomTom Nordic, for en del år siden. Nu er der kommet en ny som hedder TomTom Go. Når jeg åbner GO, så får jeg at vide, at jeg kan få det gratis i 3 år. Jeg åbner GO, og får at vide, jeg skal åbne min gamle APP, og det får jeg et link til. Og så skal jeg følge instruktionerne i den gamle app. Problemet er, at den gamle app åbner, men så sker der ikke rigtig noget. Den åbner bare programmet, som hvis jeg havde trykket på den. Hvad gør jeg?
Mvh Flemming Larsen
  7
0
  19

1833

0
20. april 2016 @ 20:14
Stormogul
Ville måske hjælpe hvis vi andre kunne få linket og se hvad vejledningen fortæller.

507

9
20. april 2016 @ 20:24
Kaptajn
Det er på min iPhone, at den skriver det. Så kan ikke lige sende det.
Mvh Flemming Larsen

507

9
20. april 2016 @ 20:30
Kaptajn
Helt nøjagtig står der:
Fri opgradering. Da du allerede ejer den tidligere TomTom navigations ap, er du berettiget til en gratis opgradering til 3 års ubegrænset. Rekvirer din fri opgradering ved at følge instruktionerne din gamle TomTom navigation app. Og så kan jeg trykke på åbn app. Men der sker ikke noget på den gamle app.
Mvh Flemming Larsen

1833

0
20. april 2016 @ 20:45
Stormogul
Det er svært at gætte sig til hvad det kunne være. Men gæt ville være noget med at sikre at den er logget ind på TomTom konto og at der så er nogle muligheder for at overføre licens. Folk lader nu ikke til at være begejstret i kommentarrene, over at TomTom skubber dem over på den nye app og ændre deres uendelig abonnement.

1833

0
20. april 2016 @ 20:59
Stormogul
Har liget prøvet at hente TomTom go. Hvis jeg vælger opgrader, er der en mulighed, der hedder gendan køb. Måske det kan gøre det?

507

9
20. april 2016 @ 21:31
Kaptajn
Signifikant skrev: Har liget prøvet at hente TomTom go. Hvis jeg vælger opgrader, er der en mulighed, der hedder gendan køb. Måske det kan gøre det?

Den mulighed får jeg ikke. Jeg kan vælge, at ikke opgradere nu, eller åben app.
Mvh Flemming Larsen

507

9
20. april 2016 @ 21:36
Kaptajn
Nu lykkedes det. Den gamle stod til, at jeg ikke ville dele mine oplysninger. Ikke noget, som jeg har sat den til. Men nu virker det. Tak for forsøg på hjælp.
Mvh Flemming Larsen