xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Promovering af app
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


11

0
26. marts 2016 @ 13:12
Nyt medlem
Hej alle sammen :-).

Jeg har udviklet en ny app, og søger derfor folk der har erfaring eller forslag til hvordan jeg får app'en promoveret bedst muligt på App Store.
MacBook Pro, iMac, Mac Mini, MacBook Air, iPad 4th, Time Capsule, Airport Express, 3 x Apple TV, Server, Zywall USG50
  6
0
  31

1600

1
26. marts 2016 @ 13:17
Suspenderet
Link til app'en i App Store, så vi kan danne os et indtryk af den?

11

0
26. marts 2016 @ 15:08
Nyt medlem
Kommer her:

Drukspillet

Jeg var i tvivl om det var imod reglerne, og ville derfor ikke poste det til at starte med, men blot høre omkring folks erfaringer :-).
MacBook Pro, iMac, Mac Mini, MacBook Air, iPad 4th, Time Capsule, Airport Express, 3 x Apple TV, Server, Zywall USG50

11

0
28. marts 2016 @ 21:02
Nyt medlem
Er der virkelig ingen herinde der har erfaring med dette ? Har i andre forslag hvor jeg ellers skal prøve at søge hen?
MacBook Pro, iMac, Mac Mini, MacBook Air, iPad 4th, Time Capsule, Airport Express, 3 x Apple TV, Server, Zywall USG50

1129

127
28. marts 2016 @ 23:30
Stormogul
jamen... her kommer forslag...

gør den gratis - ingen (jeg kender) gider betale penge for spillet de kan leve uden og spille selve spillet uden at have en mobil med sig.

sørg for at have den rette målgruppe til spillet.

du kan promovere spillet på facebook for små penge.

8581

198
29. marts 2016 @ 09:55
Poseidon
Uden at have et brand, og med en yderst specifik målgruppe (Teenagedruk) som ikke vil købe den uden at vide hvad det er, så ville jeg også anbefale du gør den gratis. Du vil derimod forventeligt kunne tjene kassen på IAP i stedet, da de unge er fulde og ikke tænker over hvad de laver..

Givet din målgruppe tror jeg også det bliver rigtigt svært at promovere den, udover ved at få appen gjort 'sober' og indgå et partnerskab med en stor producent af alkoholbaserede varer.
Der var engang en Mac...

11

0
30. marts 2016 @ 15:34
Nyt medlem
Tak for rådende.

App'en er hermed gjort gratis :-).

Så må jeg kigge på noget eventuel IAP istedet for. For mig et det i første om gang, vigtigt at få app'en ud til folk.

Kom gerne med flere forslag folkens.
MacBook Pro, iMac, Mac Mini, MacBook Air, iPad 4th, Time Capsule, Airport Express, 3 x Apple TV, Server, Zywall USG50