xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Billedet hakker
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


1

0
29. januar 2016 @ 13:33
Nyt medlem
Hej. Har appletv 3.gen. Det hakker når jeg bruger det med min macbook air,som er hel ny. Der er ingen problemer når jeg bruger min iphone. Nogen forslag ?
  3
0
  13

1833

0
29. januar 2016 @ 13:37
Stormogul
Hvad er det du vil?
hvis det er film, så bør du airplay fra quicktime/itunes. Hvis filmen er ikke er et format der understøttes af disse, så findes der andre tredjeparts afspillere som f.eks. beamer.

1

0
29. januar 2016 @ 13:40
Nyt medlem
Feks. TDC film&tv. Det går gnidningsfrit via mobilen. Men hvis jeg prøver igen macbook air. Så hakker det helt vildt

1833

0
29. januar 2016 @ 14:21
Stormogul
zorro75 skrev: Feks. TDC film&tv. Det går gnidningsfrit via mobilen. Men hvis jeg prøver igen macbook air. Så hakker det helt vildt

Har ikke TDC film&tv, men du skal bruge safari hvis det skal virke. At airPlay-skærm i systemindstillinger er IKKE velegnet til film, kun til at udvide computeren skrivebord eller demonstrere noget.

Ved ikke om TDC film&tv er det samme som Yousee Tv & Film, i såfald virker det rigtig skidt i Safari og der er ikke mulighed for airplay. I hvert fald ikke noget jeg kan komme til at trykke.

Men som eksempel jeg ved der virker, så prøv at gå ind på youtube i safari og afspil en film. Der vil du have en airplay-ikon i video afspilleren. Det skulle meget gerne være flydende.