Hej Min datter har en iPad Air, der er 7-8 måneder gammel, købt i Elgiganten. Nu er hovedtelefon stikket blevet dårligt. Stikket man sætter i, holder sig ikke fast mere. Nogle der ved om de vil lave det på garantien?
Der er ingen synlige skader hvor stikket sættes i. Men hvad og hvor meget den har været udsat for med stikket i, ved jeg ikke. Der er ikke sket skade på stikket på nogle af de hovedtelefoner der har været brugt.
Fejlen blev fundet, da jeg skiftede skærmen. Det var en skrue der var gået løs og lå og raslede rundt inde i den. Så det havde sådan set været en garanti fejl.
redmm skrev: Fejlen blev fundet, da jeg skiftede skærmen. Det var en skrue der var gået løs og lå og raslede rundt inde i den. Så det havde sådan set været en garanti fejl.
Medmindre det er Apple selv der har skiftet den skærm skal du nok ikke regne med der bliver fixet mere på den.
Og selv hvis det er en autoriseret forhandler der har skiftet skærmen, skal du også være overordentligt heldig hvis de nu anerkender en fejl på garantien - hvis der ved skift af skærmen ikke blev gjort noget ved en løs skrue der raslede rundt...