xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Problem med Philips Hue
Kategori: Automatisering (HomeKit)


195

0
22. december 2015 @ 14:39
Novice
Hej alle..

Jeg har fornyligt fået mig et Hue starter sæt, og det spiller jo bare.. Men men men, jeg har tit problemer med ikke at kunne komme i kontakt med min bridge (2.0) når jeg er på farten.

Mistænker min router for tid til anden levere ny ip adresse, og det fucker min bridge op..

Der er heller ikke lys i den sidste blå led på bridgen, medmindre jeg frakobler ethernet kablet, og sætter det i igen.
  8
0
  11

195

0
03. januar 2016 @ 15:43
Novice
Slet ingen som har bud på en løsning?

3580

34
03. januar 2016 @ 16:15
Virtual Machine
Philips eget Hue app er lidt noget skrammel. Jeg har osse problemer med at få det til at virke - end ikke geofencing zone fungerer længere . Prøv med iConnectHue HD og se om det virker.
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

445

0
03. januar 2016 @ 16:31
Seniormedlem
Har lige testet mit eget og det virker fint når jeg er på 4G netværket. Dog er der noget forsinkelse, men det virker.
MacBook Pro 2011 17

1493

39
03. januar 2016 @ 16:40
Stormogul
jeg oplever heller ikke rigtig udfordringer med min hue app. (den originale) eller geo fencing..

bruger det sammen med ifttt, IAB.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

195

0
03. januar 2016 @ 17:05
Novice
Tak for inputs.
Jeg tror min router (Huawei lte cube) er synderen.
Når jeg frakobler net stikket fra hue bridge, og tilkoblet det igen lyser alle tre blå led. Og jeg kan kommentar kontakt med bridgen via 4g. Men så kan der gå en dag og så et der kun lys i de to første blå led. Ikke den sidste. Deler min router ny ip ud, og kan det have noget med det at gøre?

1833

0
03. januar 2016 @ 18:08
Stormogul
Din router får nok en ny ekstern WAN ip-adresse og det kan du ikke ændre, med mindre du abonnere på en statisk ip-adresse. Men jeg ved ikke om Hue softwaren omgår det ved at gå over skyen (har ikke brugt eller undersøgt muligheden for at bruge det udenfor hjemmet).

Internt på LAN har nogle router for en tabel med Mac-adresser og ip-adresser, så det samme udstyr altid bliver tildelt samme adresse, trods automatisk DHCP. Du kan prøve at tjekke din router efter sådan en mulighed.

158

2
04. januar 2016 @ 15:27
Novice
Mit kører også, både fra nær og fjern...
RIP G.E.N. 09.07.2003 /MS: Where do you want to go today? Linux: Where do you want to go tomorrow? Apple: Are you guys coming, or what?/

221

5
05. januar 2016 @ 08:01
Juniormedlem
Jeg har heller ikke haft nogen problemer med nær- og fjernadgang med Philips egen app. Jeg bruger dog iConnectHue-app'en, da den er meget bedre end Philips app. Jeg har tilkøbt fjernadgang for 8 kr. Det virker bare!
lidt af hvert - så'n