xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mailbox (app) lukker - bedste alternativ?
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


70

0
09. december 2015 @ 06:22
Novice
Hej,
Igår fik jeg den triste nyhed, at dropbox har valgt at lukke min yndlingsapp, mailbox.

Er helt vild med at kunne swipe mine mails, lave remindere mv.

Spørgsmålet er nu, hvad er bedste alternativ hvis jeg grundlæggende ønsker de samme funktioner til min Gmail?

Erfaringer søges... :-)
  10
0
  14

1833

0
09. december 2015 @ 06:35
Stormogul
har du prøvet Googles alternative Gmail app: Inbox?
Ligesom inbox.google.com istedet for Gmail.google.com

708

3
09. december 2015 @ 08:19
Suspenderet
Mail Pilot 2? klik for Mail Pilot 2

Har meget lidt erfaringer med dette program - men ville dog bare smide et link på bordet. Benyttede mig af Mail Pilot i beta fasen men det blev aldrig til noget reelt alternativ for mig over Apple Mail og den måde jeg behandler mine mails. Jeg får ikke så fascinerende mange mails at det det kræves at sætte f.eks Reminders på dem.

938

0
09. december 2015 @ 11:33
Veteran
Jeg bruger Apples Mail.app og kan begge dele: swipe til venstre og højre, og når en mail er åben, kan jeg klikke på fx. en mails tekst felt og sætte en påmindelse.

Vil jeg gerne have et direkte link til mailen, kan den trækkes hen over "Påmindelser", hvis programmet er åbent.

I øvrigt kan jeg, når jeg begynder at trække en Email klikke ALT+TAB, så Påmindelser bliver aktiv. Og derefter slippe, når mailen får et grønt plus, når det holdes over Påmindelser.

PS. Jeg anvender et plugin til Mail, så Apples "bug" vedrørende vedhæftede filer, er løst.

217

11
09. december 2015 @ 13:24
Juniormedlem
jowda skrev:

PS. Jeg anvender et plugin til Mail, så Apples "bug" vedrørende vedhæftede filer, er løst.


Hvad er det for en udvidelse du bruger? Jeg sidder som eneste mac-mand blandt 300 windows-pc's og det irriterer mig grænseløst, at apple ikke har løst den "bug"
-Søren
Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision

938

0
09. december 2015 @ 14:36
Veteran
Det er dette plugin fra Clive Galani... - og det virker!

Clive Galani Anti Inline Plugin

Desuden er han flittig til at opdatere, når Apple kommer med en opdatering til Mail.app (som de også er flittige til).

Pluginet er donation ware - men kan hentes i fuld version.

297

3
09. december 2015 @ 19:02
Juniormedlem
Motter skrev: Hej,
Igår fik jeg den triste nyhed, at dropbox har valgt at lukke min yndlingsapp, mailbox.

Er helt vild med at kunne swipe mine mails, lave remindere mv.

Spørgsmålet er nu, hvad er bedste alternativ hvis jeg grundlæggende ønsker de samme funktioner til min Gmail?

Erfaringer søges... :-)


Jeg har os brugt det til nogen andre mails jeg har,,lidt øv det stopper,nu har jeg hentet Boxer for Gmail som minder meget om det,og tjekker hvad det kan

-K
http://www.wrysand.blogspot.com/

263

0
09. december 2015 @ 22:44
Juniormedlem
hvad er bedste alternativ hvis jeg grundlæggende ønsker de samme funktioner til min Gmail?

Erfaringer søges... :-)


kiwi for gmailklik

17

0
10. december 2015 @ 20:33
Nyt medlem
Ja sikke en skam, brugt den i mange år, og jeg har endnu ikke fundet et godt alternativ endnu... Men har lige fået airmail2 til Mac , og den er super!!! Og de er på vej med en til iPhone som jeg ser meget frem til.

1600

1
10. december 2015 @ 21:08
Suspenderet
Jeg anvender også Airmail 2, som er alle 79,00 kroner værd.

70

0
11. december 2015 @ 06:41
Novice
Tak for svar. Glemte lige at nævne, at det er til iOs.

Nogen gode erfaringer her?