xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple TV4 hakker ved Airpaly fra Macbook
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


316

0
04. december 2015 @ 10:07
Lærling
Er rigtig glad for mit Apple TV4, men jeg har et problem.

Hvis jeg laver Airplay fra min MBP eller MBA så hakker det, det er lige meget om det er en video fil jeg åbner i VLC player eller om det er et videoklip fra et website.

Hvis jeg laver Airplay fra min iPad eller iPhone så køre det perfekt så det er kun Airplay fra mine macs der er et problem.

Køre over trådløs og har hørt at det ikke er et must at køre kabel på apple tv 4.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Jeg har 40/mbit fibernet.
  2
0
  9

1833

0
04. december 2015 @ 11:26
Stormogul
Mit gæt er at du køre airplay skærm, istedet for at airplay videoerne fra quicktime, itunes, safari etc.

Hvis dine filer er et format der ikke er kompatibel med disse apps, må enten på mac siden kigge på beamer, airparrot etc. Eller på din atv 4 kigge efter infuse 4 (har hørt den er frigivet, men ikke selv tjekket) eller nastify.

15

0
05. december 2015 @ 14:51
Nyt medlem
Jeg har samme problem både med ATV2 & 3. Og tror som der bliver skrevet at du bruger skærm duplering. Jeg kan anbefale programmet: Beamer
Det afspiller direkte videoen på ATV og ikke på Maccen. Der kan også lægger undertekster .srt til filerne, hvis det er den slags du ser f.eks .mkv format og lign.